Hier staan 2 xboxen (360) aan of 1 xbox en een tv. Klinkt afstandelijk, maar we doen altijd samen spellen of er komt een beeldscherm in de woonkamer en dan zitten we gezellig bij elkaar.
best vaak duiken we in bed als we de kleine op bed hebben gelegd, ff lekker babbelen, knuffelen en wat leuks doen .. En inderdaad ff laptoppen, filmpje kijken, vrienden op bezoek, nog wat dingetjes in het huishouden, samen afwassen... We maken het best wel gezellig, en ookal laptop ik ( zoals nu ) en manlief kijkt tv, we kletsen wel met elkaar.
Sinds ik zwanger ben ben ik sávonds helemaal te moe,in de winter is het bij ons zowiezo veel bankhangen/achter de pc.Wel lopen we rondje met de honden. In de zomer gaan we ook wel es op een terrasje zitten en lekker lang met de honden lopen.
Doe eens scrabble of monopoly oid. Lekker tuttig maar eens in de zoveel maanden is dat best gezellig. Gewoon eens tv en pc een avond uit vind ik af en toe ook relaxed, en dan een relaxed muziekje op. We gaan ook regelmatig samen in het bubbelbad 's avonds, heerlijk relaxed met kaarsen aan en een wijntje erbij
Haha heel herkenbaar inderdaad! Vraag me af wat m'n ouders altijd deden, maar m'n vader is helaas overledne en ik weet het niet zo goed meer. Waarschijnlijk ook gewoon tv kijken, maar in mijn herinnering was het knusser en gezelliger, hihi.
we kijken samen een filmpje Man speelt op de PS3 en ik laptop Man kijkt voetbal en ik laptop Man zit achter laptop en ik lees een boek
Hier ook niet veel boeiends.... tv kijken, computeren, de was wegwerken. Soms komen er vrienden op visite, heeel soms doen we een spelletje, maar daar houdt mijn man niet zo van jammergenoeg. En uiteraard natuurlijk af en toe een lekker potje sexen!
De laatste tijd merk ik wel dat ik s'avonds erg moe ben, als Esmee ligt is het al snel 19.00, afwassen, was draaien, was vouwen, even douchen en om 20.00 zitten we gezellig samen met een bakje koffie/thee achter GTST. En dan....... ik lees wel veel, dus pak mijn leesboek er wel bij, mijn man hangt voor de tv of zit even te computeren. Ik schrijf verhalen, dus pak dat s'avonds ook wel op. Maar wil ik echt even creatief bezig zijn om 20.30 moet ik niet op dit forum komen , denk vaak om 20.30, even forummen nog, en tegen de tijd dat ik kijk op de klok kijk is het al 22.00. Soms baal ik daar dan wel van hoor, want heb dan van alles in de planning, en daar komt dan niets van . Werk in de zorg, dus ja, ben gemiddeld wel zo'n 2a3 avonden in de week niet thuis.
Hier: - Hij tv kijken en ik laptoppen - Samen Filmpje kijken - Samen laptoppen (grappige filmpjes oid kijken) - Samen spelletje spelen (yathzee,Rummikub) oudbollig maar gezellig - Met de honden spelen - Samen douchen en daarna elkaar lekker insmeren/masseren/kriebelen - Gezellig muziekje aan, kaarsjes aan en lekker kleppen en fantaseren over een nieuw huisje of een tweede kindje. En over gewoon gezellige lullpraat Dat is het zo een beetje. Je moet je ook toezetten om de tv en pc uit te zetten en samen te zitten.
Wij hebben de grootste lol om het spelletje "woordmix". Heel stom spel, met dobbelstenen gooien en met de gegooide letters woorden maken en dan punten tellen. Echt hilarisch. Vind spelletjes soms wel erg leuk hoor. We kunnen inderdaad ook wel de tv uitzetten, muziekje luisteren, wijntje erbij en filosoferen. Ook erg leuk! We stellen elkaar ook wel eens vragen om te kijken hoe goed we elkaar kennen. Ook wel grappig.
wij idd ook. Alleen ben ik meestal de vragen aan het stellen want vriendlief is niet zo fantasierijk haha
Als we uit eten gaan ook, ik vind het heerlijk lekker lang te eten, en te kletsen. Maar mijn man wil gewoon lekker eten en heeft geen idee waar we over moeten praten. Vind het dan zo saai. Soms spreken we af dat we elkaar 3 vragen moeten stellen . Heb je altijd gespreksstof, maar meestal ben ik de vragensteller hahaha
wij hebben allebei een laptop.. en ik kijk ook nog tv ondertussen. hahaha vreselijk eigenlijk maar we ontspannen samen zo...
Nou hier dus excact hetzelfde! soms zo irritant. Zijn we ergens uit eten met zijn tweetjes (gebeurd al niet zo vaak) zeg ik het een en ander. Dan zeg ik tegen hem vam, nou vertel jij nou eens wat.. En dan is het van uuhhh weet eigenlijk niet echt iets...grr OF, nog erger Hebben we geen gespreksstof dus ga ik maar ergens over kleppen, lang verhaal zijn we 5-10 min verder. Dan ben ik klaar en verwacht van nou kan hij ook wel even terug reageren en ook zelf dus wat langer vertellen is zijn reactie: 'oh ja' of 'ja leuk' ...Nou uitgelulg ben je dan he haha. Soms wel eens lastig dus
Hier precies hetzelfde!!!! Erg he, ben je een heel verhaal aan het vertellen over het werk of een of andere gebeurtenis en kijken ze je aan van "ja en?". Dan denk ik echt, laat maar!! Nou is die man van mij niet een echte prater die de hele tijd zijn mond open heeft. Maar vind lekker kletsen tijdens een etentje wel zo gezellig , dus de regel is, 3 vragen bedenken hahahaha! Hij leert het aardig, soms hebben we die troef niet nodig hoor. Lekker fantaseren over ons tweede kindje die we wel graag zouden willen hebben, en ons koophuisje waar we in juli heen gaan, over de inrichting... en lekker roddelen is favoriet!!
Hij speelt elke avond tot het slapen gaan World of Warcraft! (ja ja hier ook zo één ) En ik zit op mijjn laptop. We zitten net als nu wel gezellig naast mekaar te computeren en samen thee te drinken De TV staat ondertussen ook aan. Maar vaak ben ik de hele avond DRUK met het huishouden en schoonmaken. Pfffffff, lijkt wel of ik CONTINU bezig ben in huis. Dat zei ik net ook tegen mijn vriend. Echt zo irritant, ik wil ook eens rustig urenlang relaxen op de bank, maar ik ben altijd wel bezig.. (doe ik mezelf echt aan, hoor...ben echt zo een poetsmus )
Soms gerbuik ik ZP als gespreksstof .. Als er dan een bijzonder of een heftig topic voorbij is gekomen vertel ik dat en vraag aan hem, 'en wat vind jij er van, wat zou jij doen? ' haha. Dan hebben we iig 'iets' om over te kletsen haha.