Wat doen jullie s'avonds?

Discussie in 'De lounge' gestart door klarinet, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyra

Tyra Actief lid

18 jul 2007
    156
    0
    0
    Levensgenieter
    Ergens op de Veluwe.......
    Momenteel zijn onze avonden gevuld met klussen......in huis ;)
    maar wij zetten ook regelmatig de tv uit en kunnen uren kletsen. Ook dien we veel spelletjes (en ja ook die spelletjes hihi) zomers zitten wij tot heel laat in de tuin met de vuurkorf aan. We lezen ook veel of kijken een film. Elke avond laten we samen de hond uit, vind ik zo gezellig. Afijn genoeg afwisseling hier maar ik ben geen goed vergelijkingsmateriaal, no kids en werk parttime dus huishouden doe ik voordat manlief thuis is.

2. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    he lieve meiden!

Bij ons gaat het hetzelfde, of alletwee met de laptop op schoot, of 1tje kijkt tv! een spelletje vind ik wel een ontzettend goed plan! ik ga het invoeren!
    ik werk ook in de zorg, dus ben ook 3 avonden nooit thuis...dan doen we wel extra ons best als ik thuis ben, om lekker tegen elkaar aan te kruipen en wat te kletsen!

maar wat ik eigenlijk wilde vragen, hoelang is iedereen al bij elkaar?
    ik krijg wel het vermoeden dat dit niet zoveel uitmaakt? zodra je samenwoont en aan elkaar gewend bent, zal dit wel normaal zijn toch? ;)

xx

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Proberen olympische spelen te kijken en om 21.00 uur in slaap vallen ;)

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Meestal pak ik mijn boekwerk erbij en schrijf ik verder in mijn boek ( al een jaar mee bezig )
    Manlief kijkt dan of tv of hij leest een boekkie of we zitten nog ff te praten ..

5. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Nadat de kinderen slapen rond 8 uur, even koffie drinken. Dan gaat mijn man nog even internetten en rond 9 uur kijken we een engelse detective hetzij op misdaadnet hetzij opgenomen afleveringen.

Als de zomer weer begint, zetten we de loungeset buiten en dan lekker buiten zitten. Boekje erbij of gewoon kletsen over van alles. Hoewel het draait meestal uit op praten over ons werk. Niet echt slim want we werken bij dezelfde gemeente dus we kennen iedereen van onze afdeling.

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Hier vaak toch wel de een met de laptop op schoot en de andere voor de tv. Vaak bedenk ik me van alles wat ik die avond ga doen maar ben dan blij dat ik ff zit en dan komt er niets van (doordeweeks, weekekenden is weer anders!)

7. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    vriend achter de p.c , ik achter de laptop of ik ben t.v aan het kijken,niet erg gezellig zou je zeggen,maar dat komt puur omdat mijn vriend momenteel verslaafd is aan een online spel :x,en ik mij uuren maar ga vullen met anders ;)

8. Esin

Esin Niet meer actief

Mijn man internet altijd en ik kijk televisie of andersom.

Vind het zo ongezellig dat ik altijd zeur dat hij de laptop moet wegleggen. Wil altijd dat hij samen met mij televisie kijkt, vind ik veel gezelliger.. Alleen hij iets minder haha

In de weekenden doen we vaak een filmpje kijken..

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Hier is het ook vaak ene achter de pc en de andere tv aan het kijken.
    Vaak zit ik altijd te zeuren, dat hij gewoon eens op de bank moet gaan zitten en tv moet kijken.
    Maar als er echt een programma op is wat ik leuk vind en hij niet, dan laat ik m maar achter de pc zitten, anders heeft hij zo'n lang gezicht en andersom ook hoor, als er iets is wat hij leuk vind op tv en ik vind dat geen bal aan!

Maar vaak is het om half 9 een filmpje er in en samen tv kijken!

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    ik sport ma-wo, hij di-do. Vrijdagavond kijken we samen tv of filmpje maar vaak zijn we ook weg. Verjaardag oid.
    In het weekend krijgen we vaak visite of gaan we op visite. Anders is het vaak idd tv kijken

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Eigenlijk altijd hetzelfde..

We zetten een grote pot Turkse thee en zoeken wat lekkers in de kastjes. Dan kijken we meestal een film, kijken gewoon tv (op dit moment olympische spelen) of mijn man speelt zijn spel op internet (soort Rummikub) en dan zit ik ernaast met mijn ds en snaaien en kletsen we wat.

12. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    We proberen de kinderen uiterlijk om 8 uur in bed te hebben.

Daarna doen we meestal iets voor onszelf, bijv. computeren of soms nog iets in het huishouden (strijken ofzo) tot een uur of 9 en daarna is het lekker samen op de bank met koffie en een filmpje.
    Om een uur of 11/12 naar bed.

Op maandagavond sport ik en dan kan mijn man ongegeneerd de hele avond computeren haha.

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    op zp zitten

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Meestal is het tv kijken of laptoppen. Maar ik heb op het moment ook erg weinig energie voor wat anders. Ik ging anders sowieso 1x per week naar een vriendin of met een vriendin sporten.
    Samen met mijn vriend doe ik niet zoveel. Hij gaat vaak na het eten sporten of nog aan het werk. Soms lekker samen op de bank en we douchen heel vaak samen. Is erg gezellig! Heb je echt even tijd voor elkaar.
    Moet wel zeggen dat het in de winter een stuk suffer is allemaal hoor. Als het mooi weer is zitten we hele avonden buiten of zijn wat in de tuin aan het werk. Vaak komen de buren dan ook nog wel een kopje koffie halen. Is eigenlijk een stuk gezelliger.

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Als Juliën op bed ligt en dat is rond 19.00 uur, dan liggen wij samen op de bank t.v. te kijken. of ik alleen want manlief werkt. Of op zp rond te neuzen.

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij drinken dan eerst een kop koffie samen en daarna is het gtst tijd voor mij en dan gaat manlief nog even de administratie doen van de zaak... daarna kijken we een dvdtje of gaan lekker in bad met wat boekjes... of we gaan lekker languit op de bank en een beetje zappen.... of we vragen de oppas en dan gaan we lekker naar de bios of een borreltje drinken in de kroeg of een hapje eten.... altijd een gezellige boel hier dus hihi....

17. MissTinkerbell

MissTinkerbell Actief lid

4 feb 2010
    117
    1
    0
    Neverland
    wij doen vaak een potje kaarten s avonds, skip-bo heeeeel verslavend .. en anders tv kijken en ja, ook laptoppen ;)

18. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Klinkt gezellig bij jullie daarzo! bakkie koffie over? :p

19. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    op maandag kijk ik altijd mn serie en hij achter de pc, op andere avonden zitten we vaak samen een spelletje te doen (World of warcraft) en kijken we daarna vaak nog even een filmpje (gaan meestal 23.00/23.30 naar bed) en laten altijd samen de honden uit. En soms doen we ook gewoon lekker een avond bankhangen met de tv aan.

20. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    s avonds gaat eerste de jongste in bad. dat doen mijn vriend en ik altijd samen en krijgt hij zijn flesje en gaat naar bed. dan ruim ik alles op en ga beneden wat drinken met mijn dochter die voor de tv zit en mijn vriend die meestal achter de pc zit op dat moment. ( mijn dochter is autistisch en heeft een vast dagritme waaronder ook 3 tv programma's ) als haar laatste programma bezig is dan val ik binnen dus en dat kijk ik af met haar. om half 9 gaat ze dan naar boven voor huiswerk te maken. ze zit voor haar examen dus moet van alle hoofdstukken van haar schei en natuurkunde boeken samenvattingen maken. ik ga me dan douchen en tanden poetsen en een wasje doen en de keuken netjes achterlaten voor de volgende dag. mijn vriend kijkt dan tv of verzorgd alvast de dieren. als mijn dochter gedoucht heeft klets ik nog wat met haar en dan stop ik haar onder en ga zelf ook naar bed. later komt mijn vriend dan ook. die houdt niet van vroeg naar bed gaan en ik lig er meestal op tijd in.

Deel Deze Pagina