Pijn bij m'n ribben

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Willes, 9 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Hallo,

Na 24 weken onbezorgd en "kwaalloos" mijn zwangerschap doorstaan te hebben, heb ik sinds vorige week een enorme pijn bij mijn ribben. Zowel linksachter als aan de voorkant. Het voelt alsof ze gekneusd zijn. Als ik diep ademhaal of als ik gaap, dan kan ik wel door de grond gaan :( .

Hebben meer mensen hier last van en hebben jullie enig idee hoe het zou kunnen komen?

Groetjes Willes

2. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Misschien heeft de baby je keihard tegen je ribben getrapt? ;)

Nee meis, vraag het even aan je verloskundige (gewoon bellen!) voor de zekerheid

3. Writer

Writer Niet meer actief

heb ik ook al weken en moet zeggen dat nu nu veel erger pijn doet dan paar weken geleden , verlokundige zei dat er weinig aan te doen was ,baby heeft ook hard tegen aan getrapt en nu gekneusd dus , zelfs fysio kan niks aan ribben doen dus geduld af wachten , bij mij begint in de middag en dan svonds nog erger en erger , probeer zo plat te liggen helpt klein beetje
    sterkte

4. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Heb er ook super veel last van. Het is echt niks ernstigs. Mijn VK zegt dat het komt doordat je ribben naar voren gaan staan en omhoog door de groei van de baarmoeder. Heb jij dat ook dat als je meer doet je er meer last van hebt?
    Sterkte ermee Groetjes

Deel Deze Pagina