Hier ook alle zwangerschappen veel last van brandend maagzuur (gehad). Rennies heb ik n keer geprobeerd maar dan voelde ik nog steeds alles omhoog komen alleen brande t niet meer. Nu Antagel gebruikt maar daar werd ik heel erg misselijk van Neem nu als ik t echt omhoog voel komen een slokje melk en had ergens gelezen dat t minder werd als je als je frisdrank dronk alleen nog cassis nam. Of t toeval is weet ik niet maar ik doe t nu sinds zaterdag en t is een heel stuk minder. Mischien het proberen waard?
hmm cassis? Dat ga ik eens proberen...ik wordt volgens mij ook misselijk van de regla? Sinds ik deze gebruik voel ik me ook niet zo lekker dus mischien is het wel daarvan...
Rennies werken iig niet, heb ik nu geprobeerd, vanille vla werd ik nog misselijker van, melk ook... Dus zo blijven we naar oplossingen zoeken dank jullie wel allemaal dames! had ook gelezen dat lauwe prikloze cola schijnt te helpen, vormt een laagje aan je maagwand wat dan niet gaat irriteren.
Ik heb uiteraard Rennies geprobeerd.. werkte niet echt Cola, dat werkte wel een beetje maar niet genoeg Vanille vla daar werd ik heel misselijk van Dropmentos, ging misselijkheid van weg, maar eigenlijk bleek dat ik er juist meer van moest spugen (jammer, maar moest er mee stoppen van de gyn) Toen kreeg ik omeprazol van de gyn en dat bleek bij mij het middel. Maar dit is dus geen huis/tuin/keuken middel maar gewoon iets wat voorgeschreven wordt.
Cola (of eigenlijk alle koolzuurhoudende dingen) en melk staan erom bekend dat ze het maagzuur alleen maar verergeren.. Melk helpt wel heel even maar uiteindelijk wordt het er toch erger van in je maag. Dus op korte termijn werkt het, maar een tijdje later krijg je er juist weer ergere last door. Ik had er ook last van in m'n zwangerschap (maar ik mag niet klagen aangezien dat het enige was waar ik last van had ) en ik heb ook alle tips geprobeerd maar niets hielp.. Hoger liggen hielp wel een beetje maar ook niet echt veel. Als je er echt veel last van hebt zou ik toch inderdaad Antagel of zoiets gaan proberen. Succes ermee, ik weet hoe vervelend het kan zijn...
Volle ( gesteriliseerde )melk helpt bij mij toch het beste. Gewoon een grote slok. Het komt idd na een paar uur weer terug, maar met een nieuwe slok is het weer weg.
ik heb van de huisarts ranatidine 150 mg 2 maal daags voorgeschreven gekregen aan het eind van allebei de zwangerschappen. Had echt veel last en in combinatie met mijn verrotte bekken ging ik niet verder tobben. Het hielp aardig goed.
Idd heel vervelend! De kleine is bij mij al ingedaald maar heb er nog steeds last van! Het enigste wat bij mij helpt is melk drinken! Ik MOET echt melk in huis en op me werk hebben! Verder pepermunt, dat helpt even (voor als ik onderweg ofzo ben) maar vind het niet zo lekker.