Hi Ik heb een vraagje ... ik heb het weekend erg last van mijn buik gehad. Die kleine was hierbij erg druk. Lekker spartelen en wel. De benen en armen staken overal uit. Maar sinds gister is dit een stukminder geworden. En sinds gisteravond heb ik de kleine maar 1x gevoeld. En vandaag ook nog niet echt. Ja heel lichtjes. Mijn buikpijn is weg. Bedoelen ze dit met minder gaan bewegen of zal ik toch de vk maar ff bellen.
Ik heb ook altijd gehoord dat als je de baby minder voelt, je altijd moet bellen!! Wel doen dus hoor!!!!!!!!!!!!!! Je kan beter een keer te veel als een keer te weinig bellen! Laat je nog ff horen wat ze zei?? Debby
heb de vk gebeld en die komt er zo aan. Waarschijnlijk is mn kindje goed ingedaald van het weekend en ligt de kleine goed vast. Maar ze komen voor de zekerheid toch even kijken. Laat het wel ff weten. groetjes natas
Hoi Natascha, Ja was inderdaad benieuwd hoe het vandaag ging. Gelukkig komt de verloskundige er zometeen aan. Laat even weten hoe en wat. Groetjes Karin
nou de VK is geweest en het hartje klopt. Die kleine reageerd id niet op prikkels dus moet voor de zekerheid een CTG scan laten maken. Omdat de kleine niet op prikkels reageerde. Er zit nu wel weer wat beweging in maar veel minder als normaal. Zal je altijd zien. Al die tijd voel je niets en dan ineens wel. Maar die buikpijn van het weekend waren waarschijnlijk toch indalingsweeen waardoor die kleine nu vast ligt en bijna niet meer beweegt omdat ze nou goed klem ligt. Moet er om 13.00 uur heen laat het wel ff weten.
Hoi Natascha, Ohhhhh gelukkig zeg!!! Fijn dat je een scan kan laten maken. Laat je straks ook even hoe dat is verlopen? Groetjes Karin
succes vanmiddag! Btw...Ik had ook een keer dat ik al een tijd minder leven voelde. Toen ik eenmaal in het ziekenhuis aan het ctg apparaat lag begon die kleine toch te schoppen en te draaien, niet normaal!!! Hopelijk is het met jouw kleintje ook allemaal goed.
suc6 vanmiddag en ik kom weer terug om te kijken hoe het gegaan is fijn dat het allemaal zo vlug kan ik hoop dat alles goed is