Ineens niet meer brabbelen en geluid maken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sjaam, 7 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo

Onze meid is nu 5 maanden en tot een week geleden brabbelde ze de ogen van je hoofd af.
    Ze maakte veel geluidjes, gilletjes en kreetjes en lachte ze met geluid.
    Sinds een paar dagen doet ze dat helemaal niet meer. Heel af en toe een zuchtje met geluid.
    Wie herkent dit en was is dit???????
    Is er iets met haar aan de hand????

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik herken het wel, had mijn meisje ook, ze ging zich toen op andere vlakken ontwikkelen, vastpakken etc. toen ze dat onder de knie had ging ze weer volop brabbelen, geen zorgen :)

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat heeft vaak met een 'sprongetje' in de ontwikkeling te maken, niks om je ongerust te maken.

Jenny1990 vindt dit leuk.
  4. EmyD

EmyD Niet meer actief

Ze gaat zich nu waarschijnlijk meer richten op andere dingen (bv omrollen ofzo..). Hier ook gebeurd rond die leeftijd. Sinds een paar maanden kan ze kruipen, zitten en gaan staan. En nu staat ze dus weer een tijdje stil met haar lichamelijke ontwikkeling, en kletst ze ons de oren van het hoofd..!!
    Ze kunnen maar 1 ding tegelijk..

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Geen zorgen. Mijn zoontje kletste veel in augustus, maar kruipt nu al en kletst niet meer. Het is vaak het één of het ander.

6. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Hier precies hetzelfde gehad bij ong. 5 maanden. Ik dacht in het begin ook, van wat is dit nou. Maar ons meisje bleek zich even op hel andere dingen te richten, namelijk het omrollen.
    Nu ze dit onder de knie heeft, brabbelt ze er weer vrolijk op los. Geen zorgen maken dus, komt vanzelf terug.

7. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Hier ook hetzelfde hoor, ze heeft het nu zo druk met andere dingen dat er geen tijd is om even gezellig bij te kletsen :) Komt vanzelf wel weer.

(Jammer trouwens ik had liever gehad dat ze was gestopt met het gillen, maar dat gaat gewoon door :D)

Deel Deze Pagina