Wat doen jullie tijdens een stroomstoring?

Discussie in 'De lounge' gestart door Elena22, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

vorig jaar viel hier de stroom uit, echt uren, toen heb ik mijn laptop op schoot gehad tot de batterij leeg was, hoezo verslaafd :cool:

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wat een genot dat het hier nooit langer duurt dan 5minuten:D

3. Om half 11 had ik gaan slapen denk ik :p

4. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik wou zeggen: lekker kaarsjes aan en tv kijken. maar dat kan niet zonder electriciteit, haha.

Stel dat het weer buiten meevalt, dan slingeren we de tuinkachel aan en zitten we lekker buiten naar de vlammen te staren.

Of anders een doppie doen :D

5. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Electriciteit onder de dekens produceren. nou de vonken vliegen er van af. En dan weer indutten voor de tv die het inmiddels weer doet.

6. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Na flinke stroomstoringen worden 9 maanden later veel kindjes geboren hahaha;)
    Wij gaan dan ook richting boven haha

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wij hebben nog nooit een stroomstoring gehad die zolang duurde, maar als het dan zou gebeuren dan zouden wij op de 2 uur grens nerveus worden vanwege onze aqua's en de vissen die erin zitten. Gelukkig filteren wij ons water voor en dat blijft lekker lang op temperatuur dus ik hoef me niet druk te maken om verschillen daar in.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Weinig anders dan normaal. Mijn man werkt bij een energiebedrijf en heeft dus een paar generatoren :p

Deel Deze Pagina