Bolbuikje, te koken? Dat heb ik nog nooit geprobeerd Ik keek altijd tv of las mijn boek verder. Tegenwoordig is Sem door alles afgeleid dus de laatste tijd zorg ik dat het stil is tijdens de voeding. Ook de tv even niet meer aan. Het nadeel van tijdens de voeding naar Sem kijken is nu wel dat hij continu naar me gaat lachten haha.
Nouja koken niet hoor, verder gaan met koken! haha! Oftwel roeren haha! Bijv maccaroniesaus of groentes of een stukkie vlees omdraaien. Maar echt koken niet hoor haha! Daar heb ik echt wel twee handen voor nodig! haha!
Hoe doe je dat dan? Gewoon lopen met kind aan je borst? Dat heb ik nog nooit geprobeerd. En schuldig voelen als je wat anders aan het doen bent? Kom op zeg. Je bent wel bezig om je kindje op dat moment het allerbeste te geven hoor! Hier doe ik ook van alles. Van tv kijken en forummen op de laptop tot gewoon niks en naar buiten staren en m'n zonden overdenken En naar Tessa kijken. Vind het heerlijk om met haar vingertjes te friemelen. Soms doet ze haar arm omhoog en legt ze haar handje op m'n wang *smelt* Ze kan er alleen niet goed tegen als ik tegen iemand anders praat. Als ik bijvoorbeeld opeens ga bellen. Dan laat ze los en kijkt me heel verschrikt aan: Wat doe jij nou? Maar nogmaals, voel je niet schuldig als je wat anders doet. Ik heb daar eigenlijk nog nooit over nagedacht zelfs....
Ik (TS) was even op vakantie, maar leuk dat er nog zo gereageerd wordt! Ik had er dus ook nog nooit over nagedacht of ik me daarover schuldig zou moeten voelen, en dat doe ik nu ook lekker niet meer! Moet zeggen dat het ook een beetje een fanatiek forum was, dus misschien heeft het daarmee te maken. Trouwens, koken tijdens het voeden, dat vind ik ook knap zeg!
Niet zo heel moeilijk hoor, ik loop ook als ik de een zit te voeden en de ander heeft me ook nodig. ik loop ook als ik aan het voeden ben en de deurbel gaat. Je hebt gewoon je kindje op de ene arm en de andere arm het je vrij. Hoofdje steunt op je onderarm/elleboog, hand onder het kontje, en lopen maar. Tja zo houd ik ze ook beet als ik ze beide tegelijk til, je moet iets als je maar twee handen hebt. haha! En dat koken, dat blijft echt alleen bij met die ene hand roeren, en meer eigenlijk niet hoor!
Hier hetzelfde als Boney, Eva friemelt ook altijd zo lekker met haar vingertjes en vaak gaat dat handje omhoog om op mijn gezicht te leggen. Als ik telefoneer zit ze me ook aan te kijken wat ik aan het doen ben. Dat doe ik dus in principe niet. De voedingen duren niet zo lang, meestal kijk ik naar Eva, maar soms forum ik ook wel (ligt eraan welke kant ze drinkt , laptop staat rechts van me op de bank). Lopend voeden kan ik in principe ook, maar Eva wordt nu te groot en te zwaar (ruim 8 kilo denk ik). Ik krijg mijn hand nauwelijks meer onder haar billen en als het wel lukt, hou ik het niet zo lang meer.
Nee, ik heb er ook nooit bij nagedacht me misschien schuldig te moeten voelen als ik niet naar mijn meisje kijk! Ga ik niet doen ook! Een boek lezen ofzo is niet echt een optie, alles wat Iza kan zien, is voor haar. Daarom ben ik errug blij met mijn mobieltje, je wil niet weten hoeveel spelletjes Sudoku en Backgammon ik al gespeeld heb in die 9,5 maand bv... Tuurlijk bestudeer ik mijn meisje en geniet ik van haar, maar dat doe ik ook wel buiten de bv om!