Ik moest 6 weken van te voren met verlof vanwege bekkenklachten en zag er eerlijk gezegd als een berg tegenop omdat ik inderdaad bang was dat ik me zou gaan vervelen. Er zijn nu bijna 3 weken voorbij en ik heb me "nog geen seconde verveeld. Ik vind het HEERLIJK, lekker een beetje aanrommelen... Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe je je voelt, maar alles wat ik doe doe ik gewoon op een "spaans tempo zeg maar. Ik heb alle vakantie foto's van de afgelopen jaren ingeplakt, alle babyspullen gewassen en gestreken, op mijn gemak doe ik dagelijk lopend boodschappen zodat ik nog een beetje in beweging ben, kleine klusjes in huis zoals een kast opruimen ofzo, filmpje kijken, boek lezen, internetten, laatste babyspullen kopen.... Moet mezelf af en toe gewoon dwingen om mijn rust te nemen! Succes!!!
Oeh wel een luxeprobleem hoor... Je vervelen tijdens je verlof! Heb ik nooit last van gehad! Bij mijn eerste begon de bevalling toen ik met 34 weken + 2 dagen net 1 dag thuis met verlof was. En bij de tweede... tja dan heb je dus al een kindje en is rust een schaars luxeproduct dus ik ben mijn tijd prima doorgekomen! Maar goed, kan me voorstellen dat het wel een overgang is, ineens hele dagen alleen thuis. Probeer toch om nog even van de rust te genieten, want (cliche maar waar) je krijgt het straks druk genoeg!