Je kunt t altijd proberen toch, je bent in elk geval Al wel bezig met je master Ik solliciteerde ook op hbo functies terwijl ik er nog mee bezig was, en aangenomen ook 2x
Ik heb een doctoraal orthopedagogiek (bachelor-mastersysteem bestond in nl toen nog niet). Ik werk nu in de ggz als gz-psycholoog en ik geef af en toe college bij de orthopedagoog- generalistenopleiding. Ik heb in het verleden wel gewerkt als gedragwetenschapper in de gehandicaptenzorg en binnen het speciaal onderwijs. Ik heb zelf bewust voor de gz-opleiding gekozen en niet voor de generalistenopleiding.
Dat is interessant! Wist niet eens dat die route naar ga-psycholoog ook op die manier bestaat. Maar dat is een opledingswerkplek of zoiets toch? Dan moet je ergens werken waar ze je die mogelijkheid bieden? Eerst maar eens afstuderen en mn NVO vakken plus registratie halen, dat is ook alweer extra bovenop de studie...
Ik heb altijd als onderwijsassistent gewerkt, super leuke baan. Maar door de bezuinigingen moest ik eruit. Ik was toen net zwanger na onze 1e icsi van onze dochter en ben sindsdien thuis blijf moeder. En ik geniet er nog steeds elke dag van
Ik ben paraveterinair dierenartsassistente maar ga in februari beginnen aan de opleiding verpleegkunde
Ik werk 26 uur per week op een makelaarskantoor als office manager en tekstschrijver. Als tekstschrijver mag ik ook alle huizen bezoeken die bij ons in de verkoop komen zodat ik er een advertentietekst en brochure van kan maken.