Wat doen jullie van werk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dansprinsesje, 15 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Je kunt t altijd proberen toch, je bent in elk geval
    Al wel bezig met je master ;)

Ik solliciteerde ook op hbo functies terwijl ik er nog mee bezig was, en aangenomen ook 2x ;)

Annemeis vindt dit leuk.
  2. Treez

Treez Niet meer actief

Ik heb een doctoraal orthopedagogiek (bachelor-mastersysteem bestond in nl toen nog niet). Ik werk nu in de ggz als gz-psycholoog en ik geef af en toe college bij de orthopedagoog- generalistenopleiding. Ik heb in het verleden wel gewerkt als gedragwetenschapper in de gehandicaptenzorg en binnen het speciaal onderwijs. Ik heb zelf bewust voor de gz-opleiding gekozen en niet voor de generalistenopleiding.

Nimue, Angel1980 en Annemeis vinden dit leuk.
  3. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.189
    823
    113
    Dat is interessant! Wist niet eens dat die route naar ga-psycholoog ook op die manier bestaat. Maar dat is een opledingswerkplek of zoiets toch? Dan moet je ergens werken waar ze je die mogelijkheid bieden?
    Eerst maar eens afstuderen en mn NVO vakken plus registratie halen, dat is ook alweer extra bovenop de studie...

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb altijd als onderwijsassistent gewerkt, super leuke baan. Maar door de bezuinigingen moest ik eruit. Ik was toen net zwanger na onze 1e icsi van onze dochter en ben sindsdien thuis blijf moeder. En ik geniet er nog steeds elke dag van

5. thebooandtheboy

30 sep 2016
    80
    46
    18
    Ik ben paraveterinair dierenartsassistente maar ga in februari beginnen aan de opleiding verpleegkunde :)

sannekrul vindt dit leuk.
  6. SpringDing

1 sep 2018
    72
    51
    18
    Vrouw
    Ik werk bij de reclassering...

7. Lauri88

Lauri88 Lid

25 sep 2018
    45
    38
    18
    Vrouw
    Ik werk 26 uur per week op een makelaarskantoor als office manager en tekstschrijver. Als tekstschrijver mag ik ook alle huizen bezoeken die bij ons in de verkoop komen zodat ik er een advertentietekst en brochure van kan maken.

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Bouwcoördinator op een grote basisschool.
    20 uur per week

9. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Ik ben juf. Ik geef drie dagen per week les aan groep 1/2 :)

10. Lilium

Lilium Niet meer actief

Kun je dat uitleggen?

Deel Deze Pagina