Vanochtend naar Van Cranenbroek geweest en daarna even boodschappen gedaan. Toen hadden we een afspraak om voor een babykamer te gaan kijken (via mp) en geslaagd hiervoor Daarna even thuis gerommeld, pakketje weggebracht en cakeblik gekocht om morgen lekker cake te kunnen maken. En daarna nog even voor een box wezen kijken, en hier ook voor geslaagd Nu lekker op de bank voor Ik hou van Holland. Morgen moet vriendlief werken en wil ik eens m'n kledingkast uit gaan zoeken, wat was wegstrijken en dan maandag weer aan 't werk na een week de griep te hebben gehad (en ben er nog niet vanaf )
vanochtend alle verjaardagsboodschappen gedaan voor ons meisje voor morgen. s middags zijn mn zusje en zwager geweest om de tapas voor morgen voor te bereiden. Om 5 uur naar de kermis gegaan en aansluitend bij mc donalds gegeten.
Vanmorgen wat gepoetst, daarna high tea. Vanavond frietjes gegeten en lekker op de bank. Morgen gezellig naar een pretpark voor de kleintjes..
Op dit tijdstip: op de bank hangen haha morgen zwemmen heb kaartje 2voor de prijs van 1, dus morgen samen zwemmen
Gister sochtends lekker naar de indoorspeeltuin geweest waar ons meisje zich heerlijk heeft uitgeleefd. smiddags boodschappen enz. Vandaag lekker rustig dagje! nu was onze dame vandaag ook erg vroeg (05:30) dus we zijn een beetje brak hahahah
Zoonlief was vanochtend om 7 uur al wakker (de laatste weken was het 8 uur of half 9 dus dit valt weer even tegen), ik denk dat we zo maar gaan aankleden en dan richting opa en/of lekker het bos in (opa woont vlakbij het bos). En vanmiddag lekker thuis zijn, niet zoveel bijzonders. Tot zover de planning, het loopt altijd anders
vandaag: wederom werken. tis erg druk op het moment bij ons. vanochtend ga ik mn wassen wegwerken. en op mp kijken voor een speeljas voor de oudste. vanmiddag: verder met de boekhouding ( blegh) en opruimen op de zaak. vanavond: tv kijken
Ik ga zo even richting park met m'n dochtertje, zij op de fiets en ik hardlopend. Vanmiddag het huis eens goed stoffen en stofzuigen en hoop nog even onder de zonnebank te kunnen .
Ik ben gisteren thuis gekomen uit het ziekenhuis en de kids sliepen bij m'n schoonouders en die gaan we zo ophalen. Heb er echt zin om weer met m'n boeven te knuffelen!
weinig vandaag. Mijn man gaat gratis dakpannen halen die is daar wel even zoet mee. Ik ga lekker in huis rommelen met de meiden. Julia slaapt nu en Emma is heel leuk met haar poppenhuis aan het spelen. Vanavond So you think you can dance kijken. Zin in!
Heb lekker uitgeslapen, kleinste slaapt bij oma die gaan vandaag naar Woezel en Pip. Vriend gaat zo naar Rotterdam in de kroeg Feyenoord kijken met vrienden. Ik ga met mijn dochter lunchen bij ShabuShabu en dan gaan we I know what you did last summer kijken