Wij gaan vanmiddag even langs mijn s.o. En ik moet nodig een wasje draaien, dus dat ga ik maar eens doen als ik zo straks gedoucht heb...jaja, ik zit hier nog lekker in mijn joggingbroek .
- Uitgeslapen - Nu beide lekker aan het niks doen, kleine op bed. - Straks boodschappen doen - Dan kleine in bad - Rond 14.30u Fc Twente kijken - Eten rond 17.00u - Opruimen, kleine in bed om 19.00u - Bankhangen/Film kijken. Lekker relax zondag!
De jongste ligt nu op bed, net als manlief die vannacht heeft gewerkt. Vanmiddag stap ik met de kids op de fiets, langs de kinderboerderij en even thee drinken bij m'n tante. Vanavond lekker onderuit (ik denk in m'n bed) naar So you think you can dance kijken. Een heerlijk relaxdagje voor de boeg dus!
-uit bed om 8u met beide kids. -beide kindjes hun buikjes gevuld. -tv kijken in jogginbroek en oudste is nu aan t douche met zijn papa en kleine zit op schoot net wkkr. Na de boys ga ik ff douche. - papa gaat straks werken en dan ga ik tassen klaarmaken, we gaan vanavond tot donderdag naar Enschede logeren bij mijn tante met de kids gezelliee en mijn nicht met haar 2 kids! Tussendoor wasjes, huisje stofzuigen, kindjes aankleden etc etc
Wij hebben heerlijk uitgeslapen! Straks even een paar wasjes draaien en snel met de stofzuiger door het huis heen en in orde maken, morgen komt mijn moeder met mijn zusje op bezoek. En misschien vanmiddag nog even op bezoek bij de oom en tante van mijn man en vanavond lekker bank-hangen!
uitgeslapen, wakker worden met mijn beschuitjes en kopje koffie, nog wat huishoudelijke taken, mijn ouders komen op bezoek met wat babyspul en verwensels... vanavond broodje beenham eten (al 2dagen zin in en eindelijk is het zover) en dan vanavond op tijd naar bed omdat ik morgen weer naar school moet
Gaan nu eerst lunchen dan ga ik met kids en hond naar het park,man gaat feyenoord-ajax kijken en om 16 uur gaan we naar het woezel en pip theater! Heb er zin in,vnvnd hardlopen en Obese kijken.
Vanochtend al 9km gewandeld met man en kind, nu even relaxen, douchen, eten en rond 15u met 10 andere stellen borrrelen en uiteten... zonder kids... héérlijke zondag dus!
Vandaag een indeling maken voor de moestuin voor komend seizoen. Zaden uitzoeken en lekkere recepten zoeken op internet voor de dingen die ik verbouwen ga.
Als mijn vriendje zo wakker is (die moest vanmorgen heel vroeg werken) Gaan we lekker met z'n 2 naar het dierenasiel om met een paar honden te wandelen Daarna lekker eten en dan op de bank hangen..
Erg slecht geslapen, beetje geluidsoverlast van bovenbuurman gehad, en dat terwijl vriendlief er weer om 5.30 uur uit moest om te gaan werken. Die loopt vanmiddag dus ook even bij bovenbuurman langs... (die man heeft geen isolatie onder z'n laminaat liggen, dus het is sowieso al gehorig, maar vannacht was het wel extreem). Ik heb net alle linnenkasten uitgezocht, oude kleren meteen in een zak voor de kledingcontainer, winter- en zomerkleding uitgezocht en ingepakt danwel opgehangen. Bed schoon opgemaakt, zo nog even slaapkamer stoffen en stofzuigen en dan wil ik een cake gaan maken. Vanavond lekker hutspot eten (heb ik zo'n zin in), bankhangen en op tijd bed in, want morgen moeten we allebei weer werken. Prettige zondag allemaal! P.S. Tulip, gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter!
Ik doe vandaag heeeleeemaaaaaal niks Heb een lekkere luierdag! Of nja heb mn huis wel gedaan en wat wasjes natuurlijk.
Beetje brak opgestaan vanmorgen want gister door een teamuitje om 01.00 in bed en de kleine man was om 6.10 alweer klaarwakker. Toen zijn we om 10.00 naar een kinderverjaardag geweest en waren we om 12.00 weer thuis. W.ligt nu even te slapen en als hij wakker is hebben we weer een verjaardag. Vanavond lekker zelf gemaakte pizza's maken mmh, nu al zin in
Wij zijn vanochtend met het hele gezin + hond naar het hondenstrand+bos geweest.Levi lekker gespeeld in het zand en door de blubber gestamd. Hond lekker gespeeld en gezwommen.Nu lekker niet doen en straks nog een berg was opvouwen.