Wij gaan zo met z'n allen naar de stad, wandelen, winkelen (alvast leuke kleerjes kopen voor de vakantie) & een terasje pakken, ergens lunchen ☺️.
Ben nu heerlijk aan het luieren! Zometeen douchen enzo. En dan een grote pot halen voor onze nieuwe plant en boodschappen doen. Verder zie ik wel wat er komt. owja, tussendoor even het huisje beetje aan kant maken.
Onze nieuwe schutting wordt er zo ingezet. Ik ga even naar Intratuin of Praxis voor wat leuke bloemetjes en verder vrij weinig Het is heerlijk weer! In de zon zitten dus haha
Net zwemles gehad met de kinderen, vriendinnetje van onze zoon heeft hier gelogeerd, die breng ik zo weg. Wat in huis doen, de was en eten koken.
Vanochtend zijn de kindjes opgehaald door mijn ex, daarna mijn eerste échte werkdag gehad en ik ben nu net thuis.. Even lijstje maken, lekkere dingen kopen voor dit weekend en vanavond gezellig uit
Vanmorgen naar zwolle geweest, schoentjes gekocht voor zoontje en bij de ikea het 1 en ander gekocht voor zijn nieuwe kamer. Man us vanaf vanmiddag bezig met laminaat leggen
Vandaag naar d kinderboederij geweest. Daarna de ikea in , en vervolgens een nieuwe fiets voor Ml gekocht
Vandaag: Wij gaan vanmiddag naar de Monkeytown, kunnen de kindjes lekker spelen. Daarna komen we waarschijnlijk terug naar huis, samen met manlief wat lekkers koken voor vanavond.
eerst even wat in het huishouden doen: was draaien en stofzuigen vanmiddag even lekker wandelen met zijn 4tjes door het park en bij de dieren kijken
Vanmiddag naar mijn moeder. Het zou de trouwdag van mijn ouders zijn geweest. Mijn vader is overleden. Tevens is het de sterfdag van mijn opa (vaders-vader). Het is een beetje een rare dag. De hele familie bij elkaar bij mijn moeder om bovenstaande redenen maar toch is het gezellig.
vanmorgen gesport.. net gedouched. straks wat opruimen en later op de middag ijsje halen met de kinderen. vanavond lui op de bank
We zijn een weekendje weg! vanochtend naar de binnenspeeltuin geweest hier en vanmiddag naar de mini disco met me dochter!
Net bezig geweest met de voortuin, wat struiken en vooral veel onkruid verwijderd. Vanmiddag gaan we naar de show van ernst Bobbie en de rest in de schouwburg
Huishouden, mehhh! En nu vertoon ik huishouden-ontwijkend-gedrag . Heb al heel wat wasmachines gedraaid, opgehangen, gestreken. De wc beneden gepoetst, de oneindige stroom speelgoed van dochter opgeruimd. En verder heeeeeel vaak de baby gevoed, regeldagje denk ik. Heb zin om in de zon op een stoel neer te ploffen buiten, maar mijn geweten roept naar me dat ik de badkamer nog moet doen, en dat de ramen nodig eens moeten, en de vloer dweilen, en ohhh... Waar te beginnen. En dus ga ik maar internetten. Want dat is dan verstandig. Ofzo ...