Leuk! Ik niks.. Zit al sinds woensdagmiddag ziek thuis. Dochter is bij oma en ik lig onder een deken op de bank. Hopelijk ben ik van het weekend weer beter want het huishouden is echt een ramp momenteel en ik mis de buitenlucht.
Vanochtend en begin van de middag een beetje relaxen. Vanmiddag gaat zoon met zijn neefje spelen en ik moet naar de tandarts, heb een ontsteking in me mond
Helaas niks. Ben kots misselijk en ml werkt elke dag 12 uur lang. Ik ga zo meteen even zelfgemaakte broodjes maken en het huis soppen denk ik. Alhoewel.. het is hier 22 graden en het zonnetje schijnt dus misschien ga ik wel even een rondje lopen
Vanochtend met dl boodschappen gedaan en ga straks alleen naar de bloemenmarkt. Dl blijft dan bij vl. En nu zijn we samen aan het luisteren naar de foute vrijdag van Q-music
Zo met de honden en Luc het bos in. Daarna beginnen met laminaat eruit halen op de bovenste verdiepingen...
Vanmorgen zijn de boeken met geboortekaartjes gebracht, die heb ik al lekker Door gebladerd. Daarna een beetje gepoetst en vanmiddag met mijn moeder naar de markt (waar ik vast spijt van ga krijgen gezien de Duitsers ook vrij zijn en de markt aan de Duitse grens is) en vanavond oliekrabben eten, traditie op goede vrijdag!
hier ook net de kindjes uit school en psz. de meiden gaan straks naar oma en opa logeren...ik ga met de jongste als ie niet te moe is boodschappen doen, hoef ik morgen niet meer en vanavond gaan we even waarschijnlijk ergens een pannekoek eten.
Vanochtend rustig opgestart en bezoek gehad van een Ziggo-monteur die helaas niets voor ons kon betekenen, (precies de kinderzenders storen hier allemaal ). Jongste ligt sinds een uur te slapen en oudste is met mijn man naar de bios voor Shaun het Schaap. Ik ga straks met de jongste even langs de Ikea en daarna man en oudste ophalen en dan gaan we thuis lekker eten Vanavond ga ik een taart maken voor m'n neefje die morgen jarig is
Lekker in de keuken aan de slag boodschappen gedaan bloemen op de begraafplaats gebracht Zo krijgen we visite en als die weg zijn komen er weer vrienden om te eten. Vanavond wijntjes, hapjes en een spelletje doen
Overdag ben ik aan het werk. En vanavond m'n dochters eerste verjaardag voorbereiden, is morgen jarig. Dus hapjes voorbereiden, versieren etc. Spannend!