Man was hele dag aan het werk zoontje en ik vanmorgen koffie gedronken bij opa & oma daarna bedden verschoond/was draaien etc en boodschappen gedaan zoon nu op bed en ik ga zo douchen en daarna film kijken met mijn man als ik dat volhou
Vandaag; We gingen net gezellig met allen uitgebreid ontbijten. Zometeen gaan de kindjes een middag dutje doen, en dan ga ik samen met manlief onze balkon schoonmaken, kunnen de kindjes komende dagen lekker spelen met het warme weer . Ik wil ook mooie plantjes kopen voor het balkon, maar de winkels zijn dicht.... dan maar morgen. & rond 15:00 gaan we met z'n viertjes een boswandeling doen inclusief speeltuin *zin in* .
zo eten dan manlief naar de voetbal brengen en die is pas rond 2130 thuis met de meiden lekker thuis, ga wat dingen fotograferen wat verkocht kan worden
Dl is vandaag bij opa en oma. Zodat ml en ik in huis bezig kunnen. Grote schoonmaak in en om het huis. Donderdag komt de makelaar en komt ons huis in de verkoop. Ideale dag om vandaag bezig te zijn!
Vanmorgen lekker paasontbijtje gedaan, en toen snel aangekleed om de tuin in te gaan. Al het onkruid eruit en alles weer netjes gemaakt. Kindjes zijn nu lekker buiten spelen op het springkussen en straks willen we even gaan wandelen in de waterleiding duinen. Morgen een bezoekje aan een paar woonwinkels om ideeën op te doen voor kamer van zoonlief en even langs een tc om vrolijke kleuren bloemetjes te halen voor in de tuin. wordt er nu al vrolijk van.
Vanochtend een heerlijk paasontbijt gehad. Daarna zijn we naar het park geweest waar de organisatie paaseieren verstopt hadden. Was erg leuk. Kindjes liggen nu lekker in bed en vanmiddag gaan we nog even borrelen bij nieuwe vrienden!
Manoya : Beterschap lieverd! Hier: Onze balkon is weer helemaal schoon, (morgen gaan we bloemmetjes & plantjes kopen 😍 ). Nu zijn we met z'n vieren lekker aan het wandelen! *genieten van het mooie weer ☀️* 😁.
Vanochtend paasontbijt, eieren verstopt en gezocht, lekker in het bos gewandeld en ik heb net een uurtje in de hangmat geslapen . Was vanaf dinsdag ziek en vanaf gistermiddag weer beter, lang leve de antibiotica! Wel een beetje slapjes nog maar gelukkig morgen nog vrij!
wij zijn vandaag naar ponypark slagharen geweest het was er super druk maar naast dat vond ik het echt een ongelooflijk *piep* park waar voor onze kinderen weinig te doen was we gaan in ieder geval nooit meer (gelukkig vonden de kinderen het een gezellige dag )
Ja jammer he....was onze indruk ook. Hoorde er veel leuke dingen over maar vond het 1 grote verschrikking.
vanochtend lekker op t gemakje. Even gestofzuigd, lekker gegeten vandaag natuurlijk... boven de kamers af gestoft. Daarna lekker buiten gezeten , was erg lekker in hoek uit de wind..mmmmm.. manlief heeft de auto gestofzuigd en uitgedaan....avondeten... net gedoucht de kleine..ja dan bijna weer bedtijd..haha..al met al gezellig dagje saampies! morgen mama weer werken.
-Uitgebreid ontbeten met het gezin -Paaseieren met de paashaas in de wijk gaan zoeken -Dochter heeft eieren beschilderd en versierd -Ik en dochter boven gepoetst (ik de badkamer en zij met een nat doekje op haar eigen kamer bezig geweest) Man was aan het gamen -Daarna zijn we naar mijn moeder gegaan waar we met z'n allen gingen eten
-paaseieren verstopt en laten zoeken door dochter -uitgebreid ontbeten -slagroomtaart in paasstijl gemaakt met dochter voor schoonouders -bij schoonouders op de koffie en gedineerd -paasvuur gekeken met een paar vrienden en dochter Leuk dagje dus