vanmorgen al schoongemaakt, Zometeen verder met de ramen lappen, wasje staat aan, straks kozijn verven en daarna weer opruimen..
Werken, Even thuis zitten en weer werken Boodschappen Thuis zitten En weer werken😋 En daarna genieten van mn avond
Hier is mijn dochter al een paar dagen in een vreselijke bui. Ze krijst alles bij elkaar, tenzij ze op mij zit/staat/ligt. Ik krijg dus niet veel gedaan. Net even wasje gedraaid, was gevouwen en opgeruimd, even gewandeld naar de dierenarts om iets op te halen voor de hond. Dochter op bed gelegd maar wil niet slapen. Zometeen even een boodschapje halen, eten en dan nog maar een poging voor t slaapje. Ik word morgen geopereerd dus ben heel nerveus, dat voelt dochterlief ook feilloos aan dus we hebben een lekkere werking op elkaar, haha. Na de operatie kan ik even niks dus wil mijn huis helemaal aan kant hebben voor die tijd.
Rustig dagje 😊 vanmorgen lopend naar de markt geweest en denk vanmiddag even naar de speeltuin
Niet zo heel veel.. net een paar boodschappen gedaan en een pakketje weggebracht. Moet nog genoeg dingen doen in huis aan schilderwerk etc. Maar kan er even niet de energie voor opbrengen naast mijn werk. Pffff
mijn kinderen zijn naar de gastouder en ik ga zo naar het werk. Ik werk met kinderen dus lekker naar buiten
Vandaag: Huisje opgeruimd! We gaan zo Kaan ophalen van zijn school/ psz. Daarna gaan we naar Scheveningen strandwandeling doen & lekker wat eten ofzo ☀️😁.
Schoonmaken, mijn danskleding inkorten (hoera voor 1.52m) en vanavond heerlijk uitleven met drie uur dans
Nog even werken tot 12 uur en dan vanmiddag even lekker van de zon genieten. Verder nog brownies bakken vandaag
Of we gaan naar taman indonesia vanmiddag met z'n allen OF m'n man gaat motor rijden en dan ga ik met zoontje naar ijsboerderij de drentse koe
Dochter heeft waterpokken dus net snel even huis gestofzuigd, was gedraaid.. zo ophangen en even naar de apotheek geweest. Hoop dat ze zo even gaat slapen, dan hang in de was op en even zelf chillen.
Overdag beetje schoonmaken. Straks douchen en haar doen/make-up want om 6 uur hebben we een fotoshoot
Vanmorgen even de boel gepoetst. Straks met oudste schoenen halen en naar de kapper. Vanavond nog even een pakketje wegbrengen en hopelijk daarna een rustige avond om te chili En nog meer een rustige nacht de jongste is de laatste tijd erg aan het spoken 4 tot 5 x per nacht wakker. Begint me wat op te breken gelukkig wel mooi weer zodat ik e wat kan opladen
Hier gewerkt en nu net na werk balkon geveegd en rammen gedaan . En balkon rand gesopt , kunnen we er weer mooi zitten . Nu zo even sporten en daarna douchen en mis nog buiten zitten als het kan met de kat .
Nu heerlijk in de tuin met een tijdschrift, de kids liggen te slapen. Straks even wandelen met de hond en daarna naar schoonouders bbq
Zit in de tuin. Dochter is in t bos (aangrenzend) bloemen aan t plukken en zoon ligt in bed. Heerlijk mama time!
Drukke dag al tot nu toe... zijn lekker met de fiets naar het strand geweest (wat en sport met alle spullen op de fiets )... rond een uur of 13.30 thuis, lekker op balkon gespeeld... Nu slaapt zoonlief, mama even in de zon gezeten en rustig de beentjes omhoog Straks nog even een rondje hardlopen als partner thuis is...