Wat doen jullie vandaag ?

Discussie in 'De lounge' gestart door LiLaa, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Ik ben nu nog op mn werk hopen dat ik niet met mn smoeltje op tv kom..

Ik ben over een paar minuutjes vrij dan op de fiets naar huis dan komt mn ex de kindjes brengen en ga ik lekker een weekend met ze naar mn moeder!

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Vandaag ☀️:
    Mijn Kaan net opgehaald van de Psz, we gaan zo even lekker lunchen bij de Hema, en daarna gaan we richting de kinderboerderij + speeltuin.

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Vanochtend het huishouden gedaan en een kastje geverfd, vanmiddag naar de kringloop, Action en Gamma/Karwei en daarna lekker een ijsje eten. Er is pas een ijssalon geopend in de buurt :)

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Uhh vanmorgen bankhangen/spelen en zo naar de markt/winkel. Dan gaat de kleine man vanmiddag hopelijk even slapen en ga ik mezelf oppeppen om iets in huis te gaan doen. ;)

5. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Vanmorgen kwam er een vriendin op bezoek met haar dochter. Even bijgekletst.
    Nu 2 uurtjes oppassen op vriendinnetje van mijn dochter.
    Straks gaat dochter even bij mijn tante spelen en ga ik rusten.

6. susy26

susy26 Niet meer actief

Oudste zo ophalen van school, eten, weer terug. Vanmiddag lekker achter in de tuin.. zit nog te twijfelen of ik de onze fiets met kar al kan buitenzetten.... mmmm... blijft wel redelijk weer dacht ik... naja...
    om 15.10 moppies weer ophalen uit school, naar de kapper met hem... dan voor t eten zorgen, en dan komt papa bijna weer thuis.

7. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ben vandaag lekker vrij en heb al een uurtje sporten erop zitten. Zometeen even lunchen en daarna even douchen. Vanmiddag met dochter naar buiten denk ik. En nog een beetje huishouden.

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Voorlopig koopcontract tekenen :D

9. p1982

p1982 Niet meer actief

vanmorgen eerst oudste naar school gebracht daarna met jongste naar kdv voor fotograaf

daarna boeken ingeleverd bij de bieb, broood bij de bakker gehaald

net tasjes van de meiden gepakt gaan logeren bij opa en oma

10. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Vanmorgen hebben m'n vader en man het schilderwerk afgemaakt op de kamer van ons zoontje. M'n moeder en ik hebben even boodschapjes gedaan. Straks zoontje naar m'n ouders brengen en dan heb ik een bijeenkomst bij de verloskundige. Vanavond lekker niks doen, misschien beetje opruimen op de kamer van ons zoontje. Dan kan mijn man beginnen met het laminaat 😊

11. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ik heb vanochtend al in huis gepoetst.. Net gedoucht, met hondje gewandeld, nu even lunchen dan daarna werken (slaapdienst, bleh)

12. susy26

susy26 Niet meer actief

Vanochtend oudste sportdag op school, was erg leuk. Nu even in de tuin, zo effe rondje lopen, mannen met de tractor.

13. tuc

tuc Niet meer actief

Op een strandje in de buurt geweest

14. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Heerlijk in de tuin en dochter in klein badje met warm water. Genieten!

15. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Vanmorgen gewandeld en net bij de kinderboerderij geweest 😊 vanavond de hond even laten zwemmen

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier kijken of ik mijn verjaardag geld kwijt kan .
    En stuk wandelen en fietsen .

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ga zo meedoen met een buiten workout verder de dag rustig aan en vanavond paar uur werken.

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lovely: jij liever dan ik op zaterdag , zit nog lekker in mijn nacht kleren . Ga mijn koffie op drinken en dan aan kleden en broodje eten .

19. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmorgen huis al gepoetst. Manlief is nog bezig met de zolder. Verder vandaag 2 verjaardagen en vanavond slingers en ballonnen ophangen en de hapjes vast klaar maken. Morgen vieren we de verjaardag van de kleine meid die word 3. Officieel maandag jarig maar zit zoonlief de hele dag op school vonden we niet zo leuk.

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Boodschappen doen en daarna de stad in om een cadeau te zoeken voor mijn zwager. Ik denk dat we daarna nog even voor kleding gaan kijken, als het goed gaat.

Het is hier niet echt lekker weer helaas. :(

Deel Deze Pagina