Leuk zondag topic! Manlief heeft vannacht gedjd op een groot feest en was pas om 6.30 thuis. Letterlijk hij in bed en ik eruit. Al heerlijk wezen hardlopen met de hond. Nu ontbijtje en ga ik zo de badkamer schoonmaken. Vanmiddag luieren op de bank denk ik.
Mijn dochter is vandaag jarig, dus wij hebben zo feest! Nu alles voorbereiden en hopen dat het droog blijft, want we gaan barbecueën.
Mijn ouders komen terug van vakantie dus ga ze ophalen & daarna lekker voor ze koken & een leuk nieuwtje vertellen Nu met dochter wat laatste boodschapjes halen & oma's huis wat opruimen
Eigenlijk precies dit. Alleen gaat mijn man niet de deur uit met de jongens. De oudste mort zo de vloer van zijn kamer leegmaken zodat er gezogen en gedweild kan worden. Verder zijn bed afhalen. De jongste vermaakt zichzelf wel.
Lekker op de bank met een dik vest beetje candy crushen, zp, en dat soort onzin op de iPad. Vanavond krijgen we eters vanwege het voetbal.
Wij reizen zo af naar Twente om de verjaardag van mijn omaatje te vieren, ze wordt maar liefst 97!!! Gefeliciteerd Linda86!
We zijn rustig wakker geworden met koffie en melk op het grote bed, gaan zo naar mijn moeder en daarna naar m'n zus en zwager waar we blijven eten....fijne dag
Net klaar met rommelen op zolder. Zo lekker snuffelen naar nieuwe accessoires voor in huis en daarna lekker naar het pannenkoekenhuis.
Net een stukje over het strand gelopen en koffie gedronken. Nu lapzwansen en straks een berg overhemden strijken.
Net 8.5 km hardgelopen ben aan trainen voor de circuitrun in maart dat is 12 km. Ga met een tshirt rennen met de tekst -40 kg en + 12 km Verder doen we weinig vandaag
Vanochtend wezen hardlopen en nu huishoudelijke dingen doen. Man is met onze dochter naar zijn ouders zodat ik even kan doorwerken. Vanavond komen er vrienden eten en de rest van de avond lekker niks doen
Komen net terug van de Handbal van oudste dochter. De jongste ligt net op bed voor een dutje en straks fiets ik even langs een vriendin die speelgoed aan het opruimen is. Voor de rest doe ik niets vandaag. Heb de afgelopen weken steeds verjaardagen en druktes gehad dus vind het wel prima moet ik zeggen hihi Mijn oudste kinderen zijn al bij vrienden/huiswerk maken en een beetje rommelen.
Vanmorgen ziek wakker geworden en nu net uit bed. Manlief kon gelukkig terug komen van zijn werk. Die heeft nu de houtkachel aangedaan en zit aan tafel te knutselen met de kinderen. De jongste zo een dutje en ik ook nog maar denk ik. Niet veel spannends vandaag dus
gewerkt nu net thuis met een bak koffie man is nu naar het werk vanavond lekker makkelijk pizza in de oven en languit op de bank