Wat doen jullie vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sulley, 26 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    We hebben lekker lang geslapen, daarna een uitgebreid ontbijt. Vanmiddag zijn we gaan schaatsen en nu lekker even op de bank. Straks thuis eten.

2. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Heb gewerkt vandaag, hier in België is het geen feestdag. Werk in de Albert Heijn, maar weinig klanten te bespeuren, die hielden pyjamadag vandaag denk ik ;)
    Nu lekker met de kids een filmpje aan het kijken

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.293
    113
    Helaas ziek zijn, uk hoest zich een ongeluk, mijn man ook, ik lig compleet dubbel van het hoesten en de zakdoekjes zijn niet aan te slepen.

Ik had me 2de kerstdag anders voorgesteld.

4. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Vanochtend uitgebreid ontbeten samen met de tieners van mn man. Die zijn na het ontbijt naar hun moeder gegaan.

Ik heb mn strijkbout die ik gister kado heb gehad geprobeerd vandaag, en nog een wasje gedaan. Daarna lekker een rondje gelopen met onze dochter en nu zijn we gezellig samen aan het sjoelen.

Heerlijk rustig dagje!

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wij ook een rustig dagje.

Ik was met zoon vroeg uit bed. Eerst rustig op de bank gehangen samen toen is hij gaan spelen en ben ik gaan opruimen.
    Samen met zoon een uitgebreid ontbijt gemaakt en toen kwam man ook uit bed en hebben we lekker gegeten.

Daarna gedoucht en aangekleed en lekker naar het bos geweest.

Vanmiddag een dutje gedaan en nu weer heerlijk in pyjama bankhangen en straks eten laten bezorgen.

Love it!!

Wij houden elk jaar sowieso 1 kerstdag vrij.

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wij hebben vanmorgen allemaal tot 9.30u uitgeslapen, lekker ontbeten en wat gespeeld met de cadeautjes die de kinderen gisteren hebben gekregen (doh Vinci voor de oudste en hubelino aanvulset voor de jongste, en samen het spel muizenval). Daarna even een boswandeling gemaakt maar de kinderen waren eigenlijk te moe om
    Lang te wandelen dus snel weer terug. Nu in ons huispak lekker tv kijken al vanaf een uur of 3. Ik heb ondertussen ook al een deel van de kerstspullen vast opgeruimd :oops: en mijn man staat pannenkoeken te bakken.

7. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.194
    1.054
    113
    Vrouw
    Wij zaten met zieke dochter, maar wel lekker gekleurd op het tafelkleed, filmpje gekeken, heel even naar speeltuintje geweest, brrr koud.
    Daarna ik met dochter met de Lego gespeeld en man en jongste nog wat buiten gerommeld. Zij staan nu met zn drietjes buiten bij de vuurkorf, en zo met zn vieren gourmetten. Meiden vroeg naar bed en wij home alone kijken :D

8. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.194
    1.054
    113
    Vrouw
    Haha vorig jaar op 2e kerstdag was ik het zo zat ineens dat ik alles had opgeruimd en zelfs de hele kerstboom leeg heb gehaald :eek:

9. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

We zijn gisteravond spontaan bij mn ouders blijven logeren omdat we dochterlief niet wakker wilden maken en ik niet door de storm wilde.
    Vanochtend daar lekker uitgebreid ontbeten, gekaart en daarna naar huis gegaan. Vanmiddag even gewandeld en thuis op de bank gehangen. Zo lekker brood met smeerseltjes en kaasjes eten. Dan lekker badderen voor dochterlief en dan hebben manlief en ik hopelijk samen een tijdje op de bank met een filmpje haha.

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij zijn naar de dierentuin geweest.

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Híer ook.
    Hoesten is bij mij al minder maar onze dochter is er echt ziek van, flinke koorts..
    Morgen maar even naar de huisarts longetjes laten luisteren.

12. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.293
    113
    Geen blaffende zeehonden hoest? Onze uk zat eind november in het weekend bij de huisartsenpost. Een zeehonden blaf een flinke benauwdheid. Heeft medicijnen gehad om de fatsoenlijk de nacht door te komen.(pseudokroep)
    Om vervolgens over te gaan naar een gewone verkoudheid die hij nu nog heeft.

Vanmiddag even buiten geweest en ik kom binnen en begin ontzettend te hoesten. Daarna 30/45 min flink benauwd geweest.

Vandaag iedereen maar optijd slapen.

Hopelijk zijn de longen van je dochter schoon en voelt ze zich snel beter.heel veel beterschap!

13. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Wij zijn naar madam tussauds geweest, was erg leuk. Nog even door de stad gewandeld en thuis lekker patat gehaald.

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Dat zou ik dus het liefste ook doen maar dat mocht nog niet van mijn man! Vrijdag gaat alles weg want zaterdag komt er 25 man op visite voor mijn verjaardag dus dan zou die in de weg staan.

15. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Uitgeslapen. De jongens hebben op de xbox gespeeld. De jongste heeft met haar nieuwe speelgoed gespeeld. Ik heb me verdiept in beleggen en een beleggingsrekening geopend. Man heeft de camera leeggemaakt en op een dvd gezet.

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Leuke foto :)

Wat lief dat hij ook wilde schaatsen. Voor mij was het lang geleden, moest er echt weer inkomen. Zelfs zo erg dat de jongste me bij de hand pakte om me te helpen :D

Haha! Dat verwacht je ook niet :D

17. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.616
    8.359
    113
    Vrouw
    Vandaag de dag afgesloten met het opruimen en wegbergen van de boom. Er hangen nog wat lichtjes om te zorgen dat het niet gelijk donker en grauw is.

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik heb beneden even stof gezogen, eten voor vanavond gehaald en de voorraad neusspray, PCM en ibuprofen aangevuld en een kort rondje met de hond, na de lunch heb ik twee uur geslapen..... lang leven de griep... was kapot na een boodschap en een korte rondje met de hond...

19. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.873
    5.151
    113
    Home
    gewerkt, snel even boodschappen toen mijn vader aflossen die was op onze kinderen aan het oppassen en verder een beetje hangen want de oudste is erg ziek

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wij hebben vanmiddag onze nieuwe auto opgehaald. We waren zo gaar aan het einde van de dag, dat we patat gehaald hebben. Straks gaan ze alledrie lekker douchen en op tijd naar bed. Vanavond duiken we op de bank met een filmpje.

Deel Deze Pagina