Wij blijven lekker thuis. Man is werken (gisteren ook al) en hij heeft de auto mee. Lang lopen gaat niet meer zo fijn, dus zoon en ik gaan zo eerst samen Wie is de Mol kijken en daarna een spelletje ofzo. En de kinderen doen momenteel graag voetje van de vloer dus die zullen de huiskamer wel weer gaan verbouwen vandaag .
Zo even bij een vriendin langs en vanmiddag misschien maar de geitenboerderij als het droog blijft. Anders misschien lekker lang badderen en een film kijken.
Momenteel lekker rondhangen en we doen wat vanalles en niets Na de luch even met de kinderen bij mijn man zijn tante langs. Ze had iets besteld dat ik even in elkaar moet zetten. Ondertussen nog bedenken wat man en ik later gaan eten. De kinderen willen aardappelwafels met vissticks en bonen in tomatensaus. We kunnen rustig aan doen vandaag, geen gedoe met op tijd douchen want de kinderen zijn vrij volgende week.
Nu uitgebreid ontbijten Strasks even wandelen in het park bij de geitjes kijken ofzo Verder weinig denk ik...
Gisteren laat gemaakt met vriendinnen. Dus vandaag lekker chillen. Ben net in bad geweest, met mijn spannende boek. Straks even boodschappen doen. En mijn boek uitlezen. Ook nog even 'wie is de mol' kijken op uitzending gemist. En waarschijnlijk even naar buiten met de jongste en balletje trappen.
Nu nog even lui in bed koffie drinken Vanmiddag naar schoonvader die in een tehuis woont. Even een bakkie doen. Voor de rest geen idee, ik doe ook niets in het huishouden behalve koken en afwassen. Morgen een week vrij
Mijn man is nu boodschappen doen met de kinderen en ik doe nog eea voor werk. Straks gaan we een stukje wandelen en buiten de deur lunchen. Gisteren de verjaardag van de jongste twee gevierd dus vanmiddag lekker niks. Vanavond komen mijn schoonbroer en vriendin even langs.
Hier gaan we weer verder met de vastelaovend. Dag drie en we lopen mee met de grote optocht omdat docher dansmarietje is bij het gezelschap van school.
Zometeen een high tea maken om onze 19e trouwdag te vieren. Dan snel dochter ophalen van een musicalkamp van haar school, en met ons vieren de high tea lekker opeten. Daarna lekker luieren tot 1800 uur (en als het lukt de zomervakantie boeken), daarna gaan we lekker wokken. Daarna staan de luizenmoeder, dit was het nieuws en zondag met lubach nog op het programma. Wij vermaken ons wel
Ik ga straks met mn oudste naar de stad. Zij wil een kleinigheidje voor haar vriendje kopen en ik moet naar de etos. Gaan meteen even ergens lunchen. Man blijft thuis met de jongste.
Wij gaan vanmiddag op bezoek bij onze petekinderen (en hun ouders natuurlijk ) Gezellig een hapje en een drankje en blijven daar ook eten. Kunnen onze kinderen lekker met elkaar spelen.
Mijn man is aan het klussen, nieuwe deuren in de grondverf zetten en ophangen. Gaat meestel met een hoop gescheld en gemopper samen dus ik rij straks even met mijn meiden naar het tuincentrum om de laatste inkopen voor onze pup te doen. Verder weinig plannen, heb een berg was waar je u tegen zegt dus dat eerst maar eens wegwerken en natuurlijk tussendoor de olympische spelen kijken.
Heb net mijn man het bed uitgeschopt (niet letterlijk) en lig nu zelf even op bed. Was voor 8 uur wakker en moet zo nog werken tot 1 uur. Korte nachten trek ik slecht in mijn zwangerschap, helemaal nu ik nog altijd verkouden ben. Heb al wel samen met dochter aardappelen geschild voor de stamppot en de commode voor de badkamer in elkaar gezet. Zo meteen nog een wasje draaien. Ledikant uit de auto halen en spul voor de stort in de auto zetten. Misschien daarna nog de commode van de babykamer in elkaar zetten en spul voor naar zolder in de hal klaarzetten. Na het werk de hond nog even uitlaten en snel op bed.
mijn zoektocht voortzetten in het vinden van een Franse Bulldog pup en wat rommelen op zolder. Kids zijn lekker buiten aan het spelen en mijn man gaat zo werken. Gewoon een rustig dagje dus
Wij houden een rustig dagje vandaag, man moet vannacht de nachtdienst in. Vanmorgen al wel lekker een cake gebakken met de jongste. Voor de rest ga ik straks even groentesoep maken en een rollade bakken voor het avondeten. Ohjaaa en de was ook nog maar even wegwerken blugh.
Ons stroomlek op zoeken, kreeg de eindafrekening van de Nuon en hebben vanaf augustus tot nu 4000 kWh verbruikt...