Wat doen jullie vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Meiske2015, 11 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Wij zijn aan het verven in onze nieuwe huis.

Meiske2015 vindt dit leuk.
  2. beccie

beccie Niet meer actief

ik doe vandaag niet zo veel.
    was wat spelletjes op de computer aan het spelen,
    de kinderen zijn bij hun vader en komen vanmiddag weer thuis. ik denk dan even wat knutselen ofzo nog.
    maar echt plannen heb ik niet.

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Boekhouding, tuin klaarmaken voor hovenier, speelgoedwinkel en bouwmarkt.

4. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heel veel heisse schoko drinken, sleetje rijden en fotos maken!

5. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.192
    1.053
    113
    Vrouw
    We hebben vanmorgen gezwommen met zn vieren. Nu thuis lekker rommelen, man staat nu met 2 meiden om zich heen een band te plakken van oudste haar fiets.
    Zo meteen een stukje zolder opruimen en Lego - en met de oudste en knutselen met de jongste.

6. Essie3

Essie3 Niet meer actief

He-le-maal niets. Heerlijk!

7. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    We hebben net een verbouwing gehad. We zijn nu bezig om alles op te ruimen. Gisteren een paar keer naar de stort gereden. Vandaag de zolder en garage verder opgeruimd. Zomerkleding laten passen door de kinderen. En verder niet veel.

8. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Goed om te lezen dat niets doen ook telt als “iets doen” :p
    Wij doen hetzelfde namelijk haha

Meiske2015 en Essie3 vinden dit leuk.
  9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Carnavals optocht wezen kijken. Dochter is nu aan het kleien en ik heb gepoest. Nu even op de bank met de Olympische Spelen aan.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Wij zijn net wezen bowlen met zijn 4en.

Meiske2015 en Hopsatee vinden dit leuk.
  11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Allebei gesport. De kinderen buiten aan het spelen en met strijkkralen.
    En visite. Komt van alles langs vandaag.

12. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Vanmorgen hebben we met de kinderen vooral spelletjes gedaan, gepuzzeld, geknutseld etc. Na de lunch even tv gekeken, naar buiten geweest om wat kleding naar de bak te brengen en glas naar de glasbak, blijven hangen in de speeltuin en toen we thuis kwamen hebben mijn man en ik ons gestort op het huishouden en zijn de kinderen samen gaan spelen. Ik ga straks nog eea op marktplaats zetten en verder lekker niks.

13. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.606
    8.357
    113
    Vrouw
    We zijn vandaag een x aantal jaar samen.

Meiske2015 en brocante vinden dit leuk.
  14. Manque

Manque Niet meer actief

Wat wasjes gedraaid, daarna even naar de speeltuin geweest en vanmiddag wilde ik met mijn zoon naar de optocht gaan kijken, maar dat was maar van korte duur... Het was steenkoud en aan het motregenen. Ik had het te doen met al die verkleumde kindjes. Prinsesjes met dunne jurken en maillots aan die klappertandend op de grond zaten terwijl hun ouders zichzelf volgoten. Huilende dreumessen in zonder voetenzak in de buggy... bah. Kun je zelf misschien niks voelen met zoveel alcohol in je lijf, maar die kindjes wel! Ik heb niet veel tegen carnaval hoor, kan het best gezellig vinden, maar ik vind het voor die kinderen echt sneu om de halve middag in de wind en motregen buiten te staan.

15. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Vanmorgen lekker uitgeslapen, uitgebreid ontbijten. Vanmiddag even gewandeld met de 2 jongste kinderen en de olympische spelen gekeken.

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben net met de optocht meegelopen en daarna met de hele club frietjes gegeten. Nu is mijn man weer naar het dorp en zit ik thuis met de kinderen (en morgen doen we het andersom ;)).

17. aYh4L8

aYh4L8 Niet meer actief

Gewerkt, gewandeld, nu in Amsterdam op visite, zo direct weer naar huis en dan bank hangen misschien met haakwerk erbij ofzo

18. saro81

saro81 Actief lid

12 aug 2014
    222
    32
    28
    Vanochtend eerst OS gekeken. Daarna wezen sporten. Vanmiddag met gezin en schoonfamilie wezen bowlen + eten.

19. tuc

tuc Niet meer actief

Ligt er maar aan wat die kinderen er zelf van vinden en hoe ze aangekleed zijn.
    Voor wat motregen gaan wij de optocjt niet missen hier hoor. De kinderen hebben bij ons skipakken aan en een regenponcho. Ze krijgen altijd de optie thuis te blijven, maar willen dat niet.

20. Manque

Manque Niet meer actief

Snap ik, maar ik noem specifiek klappertandende kinderen die op de grond zitten en huilende dreumessen. En de ouders stonden er lekker naast te kantelen. Dan voel je echt stukken minder, als er alcohol in je systeem zit. Tuurlijk waren er ook kinderen op gekleed, maar echt niet allemaal. Ik had een lange donzen jas aan en de kou sneed er nog doorheen. Combinatie motregen en wind, denk ik.

Deel Deze Pagina