Hier begon de dag voor mij met uitslapen wat echt wel uniek is. Blijkbaar was een lichtjesoptocht kijken gisteravond vermoeiend genoeg . Vanochtend spelletjes gedaan, pan pastasaus gemaakt en OS gekeken. Vanmiddag even met middelste naar mini-playbackshow geweest, frietjes gegeten en nu lekker op de bank. Klaar voor de luizenmoeder.
Vanmiddag carnaval gevierd met vrienden, ik ben nu thuis bij de kinderen en vriend is terug naar de kroeg.
Vanmorgen kids ''gedropt'''bij mijn ouders Toen hardgelopen met mijn vader. Uitsluitend een rondje gereden waarbij beide kids liepen. Soort van genoten van de rust. Daarna samen pannenkoeken gebakken, gedoucht, tandjes poetsen en verhaartje voorlezen.
Ik wilde typen carnaval vieren maar het is inmiddels maandag (00:13 uur). Dus wordt het iets heel anders. Namelijk een baby krijgen. Vandaag wordt onze nieuwe aanwinst geboren met een geplande keizersnede. Raar idee. Dat carnaval vieren hebben we gisteren trouwens wel gewoon gedaan.
's Ochtends in huis gerommeld en 's middags naar een grote speeltuin in een park (Dolores park in San Francisco)
@Novastar succes en ook veel plezier! Gisteren naar de bioscoop geweest en thuis geknutseld . Vandaag naar de bieb en ik moet een rijbewijskeuring doen. Vanuit mn bedje hoor ik heel veel wind en het klinkt nogal guur. Als het ook zo is blijven we vanochtend thuis.
Hier een rustige ochtend, straks naar de optocht kijken met familie en verder niet heel veel bijzonders gepland.
Zoontje naar school gebracht, klein boodschapje gedaan, nu huishouden doen, zoontje halen/lunchen/wegbrengen, schaatsen kijken, zoontje weer halen en dan zien we nog wel...crosstrainer, spelletje, koken denk ik En succes @Novastar
Dochter slaapt nog, ik lig daarom nog lekker naast haar in bed. Zo meteen samen ontbijten, aankleden en de was draaien. Daarna alle was die ik gisteren tussen mijn werk door hun opgevouwen even opruimen. Misschien nog even langs de autodealer voor een 2de auto, zeker naar de winkel. Verder een beetje rond rommelen, kast in de hal verder indelen, commode de deuren en lades erin zetten en een paar dingen uit de babykamer naar de hal verplaatsen. Als er ruimte is babybed in elkaar zetten. Vanmiddag rustig aan beetje slapen en vannacht weer aan het werk.
Nu aan het werk Straks dochter ophalen bij opa en oma Dan lekker samen lunchen Dochter gaat lekker spelen en ik opruimen en eten voorbereiden
Vanmorgen de kinderen weggebracht naar school en psz. Ik lig nu al een uur op de bank niks te doen, even bijkomen van weer een onrustige nacht met onze zoon. Straks ga ik werken tot vanavond 21u.