Mijn vriend en ik openen binnenkort een kroeg/dartcafé (had al open moeten zijn maar de vorige eigenaar heeft nog een geschil met de directie....ach, is het wachten waard). In de zomer ga ik voor 3 á 4 maandjes (elk jaar) naar kreta om mijn Famillie in ons familliebedrijf te helpen! Daar werk ik afwisselend in het hotel (organisatie,administratie etc.), ons restaurant (serveren), in de juwelier en/of kledingwinkel! Dus zat te doen en erg afwisselend! (ligt in een touristische plaats, dus lekker druk bezig dan!)
Jeugd- en jongerenwerkster. Werk nu naast mijn ouderschapsverlof (we wonen in Zweden) 1 á 2 avonden in een jongerencentrum en straks in april 2009 weer grotendeels aan de bak. Heb nu een nul-uren contract dus ik ben al wel aan het denken wat ik wil doen. Wil eigenlijk geen avonden en weekenden meer draaien. Ik blijf waarschijnlijk in de sociale sector, dat wel.
Ik werkte al research-assistent bij een bedrijf voor geneesmiddelenonderzoek (hebben vaak advertenties in de krant) Nu ben ik thuisblijf-mama maar wil uiteindelijk wel weer iets gaan doen.
Ik werk bij de politie als hoofdagent. Nog tot december. Daarna ga ik verder als autofotograaf. Dit topic bestaat trouwens al in zwangerschap&werk