Meiden, Na meer dan een jaar en bijna 60 lessen is het dan eindelijk zover! Ik mag afrijden! Aanstaande donderdag ochtend is de dag! Ik hoop zo dat ik het haal! Liefs, Wup
successsss! Ik heb ook ook nog niet zolang en ben er nog steeds zoooo blij mee! ik was 20 weken zwanger toen ik moest afrijden, een dag later gingen we naar egypte op vakantie! wat was dat lekker op vakantie gaan zeg!
ontzettend veel succes! proberen rustig te blijven en dan komt het goed! met 60 lessen heb je toch een hoop ervaring! GO FOR IT!
spannend! succes ermee. ik haalde m pas na 3 keer, maar na 60 lessen heb je vast al wat rij ervaring opgedaan. ze zeggen dat een banaan helpt tegen de spanning..
ja idd bananen, en pannekoeken ik heb pannenkoeken gegeten en t heeft geholpen moest om 8 uurop, dus ik om half 7 smorgens aan de pannenkoeken, best lekker hahah succes wup! duim voor je
Hoi meiden 10 okt. TussenTijdseToets ! Iemand daar ervaring mee ? Ik heb nu ongv. 47 lessen gehad... Denk dat ik in Dec. of Jan. af mag rijden . (hopelijk zonder ijs want dat durf ik echt niet! haha)
47 lessen en dan nog tussentijdse toets? tjeempie...dat is laat hoor! Ik heb zelf 52 lessen gehad, maar ik ben de eerste keer gezakt, was zo zenuwachtig dat ik niet eens mn ruitenwissers aankreeg! en nu ben ik afgelopen week geslaagd! dus vandeweek mag ik m ophalen! echt knetterspannend! Heeeeeeeeeeeeeeel erg veel succes! JE KAN HET!
Hoi sarah haha wel laat he ? Had het in het begin een beetje moeilijk omdat ik nogal bang was.... (zelfs van het geluid van de motor als je gas geeft met koppeling in whahaha) En heb pas op 1 sept. m,n theorie gehaald.... 5 fout Gefeliciteerd met je rijbewijs ! Hoop dat ik m ook snel haal ! Liefs Melanie