Lieve lezers Ik ben hier nieuw en wil graag een onderwerp plaatsen. Ik heb 11 oktober mijn Mirena laten verwijderen. Twee a drie dagen erna een dag of drie flink gebloed en daarna even niks en rond 20 oktober weer roze bloed met wat stolsels. Wat ik me af vraag is wat was nou wat. Ben ik gelijk ongesteld geworden of was het rond de 20e pas weer mijn ongi. Of is alles helemaal van slag. Mijn man en ik hebben sinds het verwijderen flink geklust. Nu heb ik sinds een weekje geen bloed meer en heb een dag heel erg steken gehad. Nu heb ik bij vlagen steken in de onderbuik en ben heel winderig. Dit had ik ook toen ik van de eerste zwanger was. Ik wordt gek van onzekerheid. Ik wil graag mijn cyclus door hebben en ook zo'n leuke banner.Ik wil zo graag, maar het is ook pas de eerste ronde dus. Maar ja jullie herkennen vast dat je snel zwanger wil raken. Is er iemand die deze symptomen herkent of ook ervaring heeft na de Mirena. Alle ervaringen zijn welkom. Sorry voor de soms wat vervelende details.
Hoi hoi, Ik heb eind juni mijn mirena spiraal laten verwijderen, en kreeg net als jij 2 a 3 dagen later bloedverlies en niet zo weinig ook, alleen hield het gelijk bij mij 7 dagen aan, dus was gelijk ongesteld geworden Ik denk niet dat je zwanger bent, ik zou als ik jouw was eerst wachten op je eerste ongi, en vanuit daar de cyclussen bij gaan houden, doe ik ook namelijk, ik schrijf het op de kalender, zo weet ik precies wanneer ik weer ongi moet worden En zoals je ziet zit ik nu alweer in ronde 5 Dus als je ook een banner wilt, moet je toch eerst wachten op je eerste ongi Liefs Donja
Bedankt voor je reactie. Vanaf wanner ben je gaan tellen met je cyclus gewoon vanaf de bloeding van het verwijderen? Groetjes en bedankt voor de tip. Succes ook voor jou deze ronde
Hoi hoi, Ik denk dat jij dat kan doen bij de volgende ongi deze maand, en vanuit daar kun je gaan tellen Kun je gelijk een banner maken Liefs Donja
Hi! Ik heb 6 jaar een Mirena gehad, en werd er nooit ongesteld mee. Ik zag iets van 23 dagen na het verwijderen wat bloed, heel weinig, maar wel helderrood en voor een aantal dagen. Ik heb dat als het begin van mijn eerste cyclus genomen. Ik was in het begin ook erg onzeker omdat de menstruatie zo anders was dan vroeger. Ik zou tellen vanaf de eerste dag dat je rood bloed hebt gezien.
Ook ik heb 5 jaar lang de mirena spiraal gehad. Op 15 januari heb ik deze laten verwijderen, en gelijk een bloeding gehad. Deze bloeding was bij mij echt vanwege het verwijderen. Ik heb daarna 3 maanden moeten wachten op mijn eerste ongi! Maar het wachten heeft beloond zoals je aan mijn banner kunt zien was het daarna direct raak! Heel veel succes!
Bij mij is de Mirena in maart van dit jaar verwijderd en het heeft ook hier erg lang geduurd voordat de menstruatie doorkwam. Gelukkig werden de cyclussen daarna steeds korter! Succes en vooral veel plezier met baby's maken!
Ik heb twee dagen na het verwijderen een heftige bloeding gehad en hield ook ongeveer 7 dagen aan vanaf dat moment een cyclus van 25 dagen.
lieve meiden Heerlijk zo dat meeleven allemaal bedankt. Ik hou nog steeds hoop hoor op eerste ronde maar ik hou me er niet te veel aan vast. Ik ben ook blij ook als de duveltjes komen dan kan ik tenminste gaan tellen en heb ik wat meer houvast. Nou ik heb trouwens nu heel erg elastisch transparant slijm. Wat zegt dat nou weer. Iemand ervaring Bedank voor de reacties
Dat kan je ei zijn dat eraan komt! Even een detail van mijn kant: nog VOOR ik mijn eerste bloeding had, kreeg ik enorm veel van dat rekbare gebeuren. Dat was er 10 dagen voor, dus die cyclus was nog een beetje raar. In de ronde dat het raak was, heb ik bij toeval, uit nieuwsgierigheid, ovulatietesten gebruikt. Ik had twee dagen slijm, maar toen negatieve testen. Toen twee dagen positieve testen. Met andere woorden, bij mij zat er 4 dagen tussen het eerste rekbare slijm en mijn ei. Vanaf je ei is je cyclus in de Luteale Fase (LF). Die is normaal tussen 12 en 18 dagen, en is bij de meeste vrouwen regelmatig per cyclus. Ik heb mijn NOD toen berekend vanaf mijn ei, en testte positief. Ik kan je dus niet zeggen waar je nu in je cyclus zit, het kan nog een beetje een rotzooi zijn. Maar ovulatietesten kunnen je wel helpen om inzicht te krijgen. Dat slijm bevordert het in leven houden van zaadjes, en vergemakkelijkt hun tocht richting je ei zeg maar Ik zou zeggen, klussen! Baat het niet, dan schaadt het niet
Ik lees nu pas je lieve uitgebreide reactie. Ik heb nu cremerig slijm en best veel. Ik ben evene en tijdje van de site gebleven omme niet gek te maken. We wachten af. Dat slijm gedoe maakt je echt gek
@waiting mommy: ik heb eind september mijn mirena ook laten verwijderen, een week later een week gebloed, echt rood bloed, en vandaag voor het eerst weer ongi; 52 dagen dus. Ik zou gewoon mijn eerste rode bloed-lichting afwachten met de bijbehorende krampen, vanaf dan kan je gaan tellen denk ik. Succes!!!