Freelance teksten schrijven (ben van huis uit tekstschrijver) Nieuwe recepten proberen, herschrijven, uitschrijven, fotograferen voor mijn blog Oh en ik volg het nieuws de hele dag door maar dat is voor mij vanzelfsprekend. Check regelmatig nos.nl en in de keuken heb ik altijd Radio 1 aanstaan, en aangezien ik nogal eens in de keuken ben, ben ik daardoor ben ik altijd wel op de hoogte
Ik start aanstaande dinsdag met de opleiding tot doktersassistente. Op dit moment werkzaam in de kinderopvang maar wil graag weer de zorg in..
Ik ben nu al weer een tijdje vrijwilliger bij de Speelotheek in mijn woonplaats. Verder zit ik in het team van de mama's club in mijn woonplaats en sinds eind vorig jaar zit ik in het bestuur van de Stichting Mijn Mama's Club! Erg leuk!
Ik ben absoluut geen carrieretijger dus daarmee hoef ik me voor mezelf niet te ontwikkelen. Verder is Sylvano mijn ontwikkeling elke dag leer ik meer. Maar ook situaties die voorkomen leer ik uit dat is mijn ontwikkeling
Ik lees heel veel en voornamelijk Engels-talig. Verder zet ik de televisie vaak op zenders met een andere taal (zoals arabisch,frans,engels) Verder zoek ik altijd informatie over verschillende onderwerpen waar ik dagelijks tegen aan loop of vragen over heb,. & werk
Voor het werk dat ik doe kun je je hele leven blijven studeren. Dus ik ontwikkel me wat dat betreft elke dag. Verder ontwikkelt elk mens zich elke dag sowieso ongemerkt. Dat laat ik gewoon over me heen komen Langzaam een oude wijze vrouw worden ( inclusief grijs haar)
ik lees heel veel, over van alles. Verder kijk ik graag naar Discovery en stel ik bijv vragen aan mensen uit een andere cultuur. Maar eerlijk gezegd doe ik dit niet bewust om mezelf te ontwikkelen, maar gewoon omdat ik het leuk vind. En ik kijk ook regelmatig het nieuws, volg actualiteiten etc.
Ik lees veel, ik doe freelance vertaalwerk, ik doe af en toe een cursus (ben nu opleiding Babywearing aan het afronden, ga binnenkort cursus zwemcoach doen).
Ik ben echt slecht in algemene ontwikkeling, dus ik heb mezelf opgelegd om het NOS-journaal als het kan elke dag 1x te volgen. Dan hoor ik tenminste wat er speelt in de wereld. Op nu.nl klik ik eigenlijk alleen maar aan wat mij interesseert, dus geen politieke dingen e.d.
Ik heb een drukke baan met vrij veel uitdaging. Daarvoor moet ik ook een aantal bij- en nascholingen volgen op jaarbasis. Ga over 1,5 week weer een afronden, dus dan heb ik er weer een certificaat bij. Wat de rest van het jaar op de planning staat weet ik nog niet precies. Ik zorg (samen met mijn man) voor mijn dochter. Ook dat is echt een leerproces en daar groei je in. Ik vind haar ontwikkeling super interessant! Ik lees veel en graag. Ik hou het nieuws redelijk bij. Ik google veel. Tijdens reizen hou ik ervan om veel van een land/streek te zien en cultuur op te snuiven. In de toekomst zou ik me graag verdiepen in het begeleiden van terminale patiënten. Ook de zorg voor kankerpatiënten spreekt me erg aan. En ik wil graag mijn Engels bijspijkeren en evt nog een andere taal goed leren. We hebben ambities om misschien ooit naar het buitenland te gaan.