Wij wonen nu sinds 3 maanden in ons nieuwe huisje alleen we kunnen geen leuke lampen vinden voor de keuken en woonkamer, boven de eettafel hebben we wel een lamp hangen (de zwarte op de foto). Nu ben ik benieuwd wat jullie in de woonkamer en in de keuken hebben hangen,....foto´s ! heel graag,.... ben op zoek naar inspiratie.
In de keuken hebben we inbouwspots dus daar heb je niks aan. In de woonkamer hebben we allerlei kleinere lichtbronnen (kleurenlamp van philips, tafellamp van ikea en een staande lamp van ikea). We hebben ook 4 spotjes aan het plafond bij het zitgedeelte maar doe dat eigenlijk nooit aan. Verschillende lampjes vind ik persoonlijk prettiger en sfeervoller.
Boven de eettafel oragansa lamp met van die glazen pegels in het midden. Bij het aanrecht 3 spots. In de kamer een landelijke lamp met 5 kapjes. kleur taupe
Inbouw spotjes in de keuken. En in mn woonkamer plafonaires ( ofzoiets ) maar die heb ik nooit aan. Heb wat kleine sta lampjes met leuke lampenkapjes die heb ik meestal aan vind ik veel leuker.
Een lamp van Koziol, model josephine. https://www.google.nl/search?q=lamp+koziol+josephine&client=ms-android-samsung&source=lnms&prmd=is&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI7LGnramWxwIVQbgUCh0bQwTL&biw=360&bih=519
in de woonkamer hebben we geen plafond lampen alleen maar sfeer lampen! In de keuken spotjes bij het werkblad en verschillende hanglampjes boven de eettafel. Die komen bij loods 5 vandaan, daar hebben ze veel verschillende lampen voor diverse interieurs, vaak ook prima betaalbaar. Ook bij karwei zie ik weleens leuke lampen voorbij komen.
Wij waren afgelopen zaterdag bij loods5 inderdaad erg leuke lampen maar door dochter van 4 die er eigenlijk geen zin in had lampen kijken (begrijpelijk hoor) hebben we er te snel doorheen gelopen. denk dat we toch nog ff terug gaan zonder dochter.