Mijn zoon van 2 jaar drinkt altijd erg veel. Thuis drinkt hij uit een gewone beker, maar voor bv in de auto, onderweg ik een fijne beker. Wij hebben de rietjesbeker van Nuby en opzich is het een fijne beker, maar in het rietje blijft vaak drinken zitten en dat spat alle kanten op als gevolg... overal spetters... Wie heeft er nog meer fijne bekers voor een 2 jarige?
Mja ik had die andere beker van nuby voor in bed. met verwisselbare zachte drinktuit. die kon tenminste omvallen zonder dat er iets uit lekte
Baby en peuterspeciaalzaak Het Rietje: afdeling Nuby flessen en bekers, drinkbeker, flip-it voor je baby en kind. En dan de Flip it beker. Erg fijne beker die echt niet lekt! We hebben hier lang mee gedaan. Mijn schoonbroers gebruiken het nu zelfs bij het zeilen, zo handig!
ah deze hebben wij: Nuby No-spill-cup met zachte drinktuit niet echt meer voor de leeftijd maar omdat ze hem naast dr kussen zet vond ik het belangrijker dat er geen water uit liep dan dat het helemaal leeftijdsgeschikt was
Bedankt voor de reacties! @Kirst78 De nuby flip it hebben we nu, maar die bevalt dus niet echt. De hele auto zit onder de spetters en als hij hem na het drinken wegzet (niet eens wild) dan vliegen de spetters ook ins het rond. Er blijft namelijk altijd een beetje drinken in het bovenste gedeelte van het rietje zitten. @Saskia78 Die bekken ben ik net ook op internet tegen gekomen en leek mij idd de ideale beker. Alleen is hij volgens mij moeilijk te krijgen? Op internet is hij maar schaars te koop. Opzich hoeft de beker ook niet bij de leeftijd te passen, het is namelijk toch alleen maar voor onderweg. Wij hebben familie ver weg wonen dus wij moeten geregeld ver rijden en dan is het voor mijn zoon wel fijn om ook iets te kunnen drinken...Thuis drinkt hij gewoon uit een gewone beker.
Eem da's balen. Is idd als er in het rietje drinken blijft zitten kan het net een fontein zijn, maar verder waren wij welk tevreden. Nou hopelijk dat je de ideale beker nog kunt vinden! Succes
HEMA bevalt super goed en lekt niet. Rietje kan er wel helemaal uit voor schoonmaken. Niet duur. Nuby was hier snel stuk gebeten. Ik heb ook wel eens een gewoon drinkflesje mee met een dubbelgevouwen rietje erin. Werkt ook prima.
Overigens.. wel helemaal op de grond zo ongeveer.. blijkbaar is het niet het meest populaire produkt OF hopen ze dat de koters zelf met zo'n beker naar de kassa lopen
Rietjesbeker van de Hema, super!! Kost geloof ik 3 euro en om de paar weken koop ik gewoon een nieuwe omdat ik die rietjes niet zo heel fris vind. Maar voor onderweg echt een uitkomst.
Weet je wat echt top is? Zo'n school beker waar een tuutje uit plopt, gewoon bij Blokker te verkrijgen, wij hebben er 1 van cars. Na lang zoeken kreeg ik de tip van een vriendin. Ze zijn 9 euro maar werken super goed!!
Een sportbidon. Die lekt zeker niet. Ik heb zelf een hele grote van Nike en mn zoontje drinkt daar uit zonder te knoeien. Maar omdat het wat te groot was voor hem, heb ik nu eentje van Nuby. Die 360 graden beker van Kiddyboo is 1 grote ellende. Lekt behoorlijk.
De lichtgele Winnie de Pooh bekers van Tiger die ze nu bij de kruidvat hebben liggen lekken ECHT niet! Deze beker hebben we ruim twee en een half jaar geleden in spanje gekocht omdat we zonder zaten. Het boeide even niet hoe lelijk die wel niet was, dus kochten we deze maar. En we zijn er razend enthousiast over dat ik letterlijk een gat in de lucht sprong toen ik ze vorige week bij Kruidvat zag, heb er meteen drie ingeslagen voor onze oudste en de tweeling.