Wat doen jullie voor leuke dingen samen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    komt zelden voor, ook geen behoefte aan. in feb. gaan we voor t eerst met zn 2-en naar een personeelsfeestje, ze is dan 10,5 maand.

moet er ook niet aan denken een weekend of zelfs week weg te gaan zonder dochter, dat komt wel weer als ze groot is.

2. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    We doen het niet zo vaak, maar dan gaan we uit eten, uitwaaien op het strand, shoppen in een andere stad, of naar de bioscoop.

3. We gaan zelden weg met z'n 2en. Want dan missen we onze zoon toch.

Eens per jaar doen we een wellness dagje met sauna, massages en baden. Is alweer een jaar geleden dus eigenlijk weer hoogste tijd.

Verder kijken we in het weekend vaak een filmpje op de bank saampjes, als zoonlief slaapt.

4. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Naar de bioscoop.
    Met de rest gaat onze dochter gewoon mee..

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Niks buitenshuis want heb geen oppas. Dus gewoon thuis op de bank.

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Is tot nu toe nog maar een keer voorgekomen, we zijn toen naar het theater geweest. Aanstaande zaterdag gaan we 's avonds weer naar een cabaretvoorstelling, maar man... (even offtopic hoor) wat vind ik het moeilijk om dochter achter te laten. Het knaagt al de hele week aan me ;)
    Andere dingen die we eventueel zouden doen zijn uit eten, biosje of een leuke stad bezoeken.

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Úit eten of naar de bios.
    Soms gezellig samen shoppen.

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Sauna, theater, uit eten of bioscoop. Voordat de kleine er was heel veel op vakantie en hotelovernachtingen. Vind haar voorlopig veel te klein om uit logeren te brengen. We zijn wel al drie keer s avonds iets zonder haar gaan doen en dat is meer dan genoeg.

Voor de rest eten en borrelen we veel bij vrienden thuis en dan slaapt ze daar gewoon zo lang wij daar zijn. Ze slaapt nu toch nog overal zonder problemen, hopen dat dit zo blijft. Overigens genieten we nu ook veel van samen wandelen met de kleine, dat deden we voor haar geboorte nauwelijks.

9. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

toevoeging, we gaan volgende maand wel met z'n 2en op wintersport.

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier is 't eigenlijk nog niet voorgekomen sinds de geboorte van de kids. Maar ik vind 't wel leuk om 's avonds als ze op bed liggen gezellig samen een filmpje te kijken met wat lekkers erbij. Of om dan te kaarten ofzo.

11. Skye

Skye Niet meer actief

Naar de kroeg, filmpje, uit eten, lekker drankje doen bij vrienden!

12. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Wij gaan regelmatig samen bowlen. En dan laat ik hem natuurlijk winnen ;) hihi. En daarna lekker wat eten. Karten vinden we allebei ook erg leuk om te doen, dus zodra ik weer mag zal ik m weer even van de baan rijden :p

Deel Deze Pagina