Ik heb een t-shirt besteld voor mijn man met de tekst 'world's greatest dad' en een t-shirt voor onze zoon met 'I love daddy' erop. We zijn allebei USA fans, dus het zal wel in de smaak vallen, zo'n overdreven amerikaans cadeau
Mijn man is gek op vissen dus heb ik in zo'n woonwinkel een houten vis gekocht die je aan of bij de voordeur kunt hangen met welkom erop (vind ik zelf ook leuk hahaha). Dus dit is het cadeutje voor papa. Verder ga ik nog een tekening maken met vingerverf en waarschijnlijk nog iets voor op zijn werk een mok of zo of fotolijstje.
ik heb al wel een cadeautje: een beugel waarmee het fietsstoeltje ook op zn mountainbike kan. Nu nog een leuk knutseltje maken met haar. Op mn werk hebben we kleine houten klokjes, die laten we de kids verven en dan zetten we de tekst erop: papa, ik heb met jou de tijd van mn leven.
niets, sophie maakt op kdv wat. wij zijn uitgefantaseerd, in 11 jaar heb je zon beetje alles al gegeven. vind het ook onzin, btw heb ook niets voor moederdag gehad
Ik heb iemand die van mijn zoontje en mij samen een hele mooie foto gaat maken en wilde deze op canvas laten drukken. en verder geen ontbijtje helaas want papa heeft een vroege dienst. Op kdv word ook wat gemaakt dus dat zit wel goed hihihi. Opzich zijn we hier nooit zo voor maar we wilde onze allereerste moeder en vaderdag toch niet ongemerkt voorbij laten gaan.
Wij zijn ook niet zo van de vader en moederdagen alleen ook dit is voor ons de eerste keer. Op het kdv maken ze altijd iets (voetafdrukje), maar ik heb voor moederdag nog iets extra's gehad. Bij de blokker verkochten ze toen een trommel met gips en dan kon je zelf afdrukjes van handjes/voetjes of een tekstje erbij maken. Evt. gelijk een leuk idee voor anderen voor vaderdag.. maar tja wat kan ik nu maken want wil niet hetzelfde terug geven. Wel wil ik iets doen wat van haar zelf is, vind een mok oid niet echt leuk aangezien ze pas 9 maanden is vind ik iets 'eigens' leuker. Iemand ideeen behalve voetafdrukjes?
Ik zit te denken aan een handdoek met mijn liefste papa erop ofzo... En een canvas schilderijtje iets erop schilderen met die kleine.
Hij krijgt niets, ik heb namelijk ook niets gekregen. Nou had ik dat zelf gezegd hoor, dat ik niets hoef te hebben. Maar een dikke kus en fijne moederdag had ik wel leuk gevonden en zelfs dat niet, dus ik laat het ook stilletjes voorbij gaan... En daarna praten we er maar even over denk ik. Ik ben namelijk van mening dat ik niet zijn moeder ben en dus van hem ook niets hoef te hebben. Als Lars zo oud is en zelf iets kan maken vind ik dat wel leuk, maar een dagje niets hoeven doen (dat deden wij vroeger altijd bij paps en mams) en een dikke knuffel had ik wel leuk gevonden. Ach zo is het bij ons vrouwen nooit goed, hahaha.... We bedenken wel iets wat bij ons past....
Charlotte knutselt iets op het kdv, net als met moederdag, verder helaas niet echt vaderdag te vieren omdat beide opa's (en met moederdag ook beide oma's) er op staan dat we op bezoek komen dus dan is de dag met 2 bezoekjes en 1 slaapje al snel gevuld. Vind dit heel jammer, we hebben gewoon nu zelf een gezinnetje en vind persoonlijk dat deze dagen nu voor ons zijn, maar ze zijn nogal van de oude stempel helaas. Koop trouwens zelf dan wel wat voor de vaders/moeders (fles drank oid), Charlotte niet want het zijn haar papa's niet.
ik heb nog geen idee mijn man houd niet van geurtjes, foto's heeft hij al verschillende gekregen.. een mok gebruikt ie toch niet (had ik gegeven bij de 1e vaderdag van casey hij heeft hem in de kast gezet en niet gebruikt omdat hij het zonde vind ) dus iemand nog een idee voor een moeilijke vader hihi
Ik maak gewoon een leuk schilderijtje met hem, zijn handjes en wat geklieder op canvas met 'voor de liefste papa' eronder. Heel simpel, maar dat is toch geweldig voor je eerste vaderdag! Ik vond een papa en zoon zwembroek (allebei dezelfde dus) ook een leuk idee, maar kan ze nergens vinden!????
Ik weet het nog niet. Ze maakt op het kdv in ieder geval iets. En verder ga ik nog wel even zoeken. Wat misschien leuk is voor de bierdrinkende papa's, zijn bierviltjes met een foto o.i.d., zie: http://www.webprint.nl/wijfotoservice/ Nee, ik heb geen aandelen . Kreeg hier een mailtje van en het past wel bij dit topic, dacht ik. Ze maken trouwens ook placemats met foto's.
Wat vinden jullie van dit versje??? Ik wil dit op het knutselwerkje van mijn dochtertje plakken, dit slaat echt op hem. Vaders die willen geen versjes horen, vaders die doen niet aan vaderdag. Als je zegt dat je hem iets gaat geven, zegt hij beslist dat je dat niet mag. Maar stiekem hopen ze toch op een cadeautje. En eigenlijk willen ze best een lied. Dus papa hier heb je een versje en wat aardigs. Of je het nu hebben wilt of niet.
Wordt de eerste vaderdag hier Voor moederdag, ook mijn eerste , heb ik een lekker geurtje gekregen en een hele lieve kaart. En nu wat bedenken voor vaderdag, das best moeilijk hoor Ik denk dat ik misschien iets leuks ga drukken op een tshirt, en dan nog een kleinigheidje erbij. Onze uk kan nog niets maken, daar is ze nog te klein voor
maar handjes of voetjes stempelen kan toch wel??? hartstikke leuk op een gekleurd papiertje of in zo'n kleidoosje wat je kunt bewaren en wegzetten.