Ik heb bij simply colors een poloshirt besteld met daarop nr.1 papa met een kaartje erbij waarop staat, voor de liefste papa van Chloé!
ik wist het niet.. en dankzij jullie heb ik een idee! Ik ga een mooi bordje laten maken voor aan ons huis, we hadden er vroeger een met onze namen erop, maar nu is eefje erbij gekomen en ik weet dat mijn vriend dat graag wil.. ga meteen zoeken.. oja trek eef ook jurk aan met Eefje loves papa en ik ga met haar vingerverven.. bij opa en oma
Ik heb net vanmiddag met de kleine handjes en voetjes gestempeld. Was wel een heel gedoe, steeds vuistjes maken en de teentjes krom doen Maar het is gelukt, nu nog een leuke foto erbij en klaar is kees! (ik zit me alleen wel te bedenken dat het misschien nog leuker is op zo'n canvas doek!)
hallo wat een leuke ideetjes allemaal, en dat gedichtje: helemaal super. ik ga met mijn zoon ook verf op canvas doen, laat hem lekker zelf verven en dan een afdruk van zijn handje/voetje maken. ook laat ik mijn dochter iets maken, die maak ook iets op de peuter, maar als ik met alle kindjes iets maak, mag zij ook. ik zelf ben gastouder en wil met de gas tkindjes ook iets maken op canvas. lijkt me super. heb ook wel gedacht aan: * houten fotolijstje laten verven en een foto van de kids erin doen.
Hier krijgt hij 6 weken de krant ivm het WK. Mijn mannetje is zo eentje die die kranten zelfs bewaard. En als hij het niet voor vaderdag kreeg, had hij zelf de krant voor de wk periode genomen. Daarnaast heb ik van het handje van ons zoontje een boekenlegger geknutseld.
Mijn man is internationaal vrachtwagenchauffeur, hij krijgt: * Bordje voor in de vrachtwagen met Joënna haar naam erop * Koffiemok met een collage van 15 foto's
Ik heb een shirt voor hem besteld met trotse papa erop. hij heeft voor moederdag alleen een bloemetje gekregen, maar ik zal de hint wel geven dat een cadeautje eigenlijk ook leuk is haha
Ik heb net op www.Yoursurprise.com een heel leuk cadeau besteld. Een grote fles bier met een foto van mijn man en zoontje erop. Met de tekst: je bent de liefste Pappa van de hele wereld. Dikke knuffel, Niek.
Ik heb via Wij jonge ouders bierviltjes besteld met een foto en tekstje erop. Bij onze opvang maken ze er ook veel werk van, dus hij krijgt ook nog iets geknutseld.
Ik ga een canvas doek laten bedrukken met een mooie foto van onze zoon ( kan leuk op de kale muur in de woonkamer whaha ) Ik ga ook een muismat laten bedrukken met een foto van vader en zoon samen met een leuke tekst eronder zoiets als: just you&me of father&son, me&my boy ..... En dan nog met de kleine op een vel papier handjes en voetjes met verf. Vind t wel genoeg zo
haha ik heb hier gister een grote mok gekocht met foto van onze zoon erop! Krijg hem hoop ik morgen binnen!
Thx, zelfverzonnen Die kan ie tenminste gewoon dragen en weet zeker dat Lisa dan supertrots gaat zijn!
jeetje van een ideeen zeg !! ik merk toch dat heel veel moeders iets met een foto doen.... iedereen bedankt voor de ideeen ik ga nog weer eens nadenken ..