ik heb expres een foto-kado gedaan. de kleine man veranderd ook zo ongelovelijk snel dat ik het leuk vond om dat vast te leggen op een beker. kon geen ander leuk artikel vinden om een mooie foto op te zetten en een beker gebruikt mn man elke dag
wij maken in elk geval dit voor op zijn werk: Schrijfsetje | Ezeltje prik en verder koop ik nog wel een kleinigheidje ofzo.
pff ik weet het nog steeds niet iets met foto geeft ie niet veel om hij heeft al foto's van de fotograaf gekregen. hier in huis en op de zaak staan er ook al wat een mok heeft ie niks aan, durft hij niet te gebruiken voor het geval dat hij verslijt.. iemand nog een ander idee? over 2 weken is het al zover
Mijn man is gek op chocola. Ik ga een foto van onze zoon op chocola laten drukken. Ik denk dat hij dat wel kan waarderen. Op het KDV hebben ze iets geknutseld vandaag want z'n voetje en handje zat nog vol met verfrestjes.
Ik wilde voor vaderdag ook dezelfde zwembroeken geven, maar nu zag ik ze twee weken geleden bij de Wibra voor heel weinig en die kon ik niet zo lang verstopt houden, vond ze zo leuk! Maar heb hier alweer nieuwe leuke ideeen opgedaan, dus bedankt!
ik wilde ook zelfde zwembroeken kopen maar zag bij wibra niks in de maat van mijn zoontje. welke waren dat??
Wat doen de alleenstaande moeders met Vaderdag? (Als er geen contact is met de 'vader'?) Fenna is nog geen jaar, dus die snapt het nog niet. Ik heb wel gezegd dat ze op het KDV iets voor opa mag maken. Het is tenslotte Vaderdag, voor alle papa's in heel de wereld en opa is de papa van mama. Zoiets heb ik ervan gemaakt..
ik heb een t-shirt laten drukken met een foto van papa en de kleine meid.. en een leuke tekst erbij. verder denk ik dat ik op een gekleurd vel nog wat doe met vingerverf en handjes en voetjes ofzo hahaha