En we gooien er gewoon nog een in Ik werk 3 dagen per week als office manager op een klein kantoortje, manusje van alles dus. Erg leuk, afwisselend, leuk klein team (we zijn met zn 4tjes) en heel flexibel en relaxed. Echt mijn baantje Wat doen jullie?
ik werk helaas nog niet, maar ga straks (als t co-ouderschap geregeld is) wel weer solliciteren. Wil graag t schoolmaatschappelijk werk in, anders werken met jongeren. Heb een hele tijd als ambulant begeleider gewerkt bij kinderen met gedragsproblemen en daarvoor als begeleider bij volwassenen met een verstandelijke beperking. Allemaal tijdens mijn studie, dus als bijbaantje en in de vakanties.
nou dan kom ik met mijn banen. 1, 3 dagen als kinderopvang leidster. 2, Sportlerares (bodypump. 3, Slangendanseres, buikdanseres, typetjes en illusies in themafeesten
ja nja sporten deed ik al.. ene die shows alleen in het weekend en niet elk weekend... ene ja kinderopvang gewoon standaart.. de rest is extra...
lieve meis volgens mij zijn hier al een paar topics over geopend ik heb al 2 keer gezegt wat ik voor werk doe hahaha
jaja sorrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
werk momenteel als pedagoog op een sociaal medisch kinderdagverblijf. ik sta dus niet op de groep maar observeer kinderen, heb gesprekken met de medewerkers en ouders enz. omtrent opvoed / gedragsproblemen enz enz. ben vanwege bezuinigingen bezig met een sollicitatie als gezinsvoogd. hoor w.s. vandaag of morgen of ik door ben naar het arbeidsvoorwaardengesprek en wordt aangenomen. spannend dus !!
ik werk nu trouwens 32 uur en heb gesolliciteerd voor 36 uur. echter dat ook in 4 dagen en met thuiswerk erbij (werk dus iig 1 dag pw thuis als ik word aangenomen)
Ik werk 3 dagen in de week bij een verhuurbedrijf van bouwmaterialen en gereedschappen. Daar help ik de klanten en doe ik de administratie. Ook een manusje van alles dus. Wel leuk hoor, die mannenwereld
Ik werk ook altijd in mannenbedrijven. Bij aannemer, schilders, techniek etc. Ook nu ben ik de enige vrouw in t team en alle onze subs zijn ook mannen. Ik ben de kantoormama
Heb zelf ook niet anders gewerkt als in de mannenwereld. Heb hiervoor bij een staalbouwbedrijf gewerkt dus was over het algemeen ook allemaal man. Hier ben ik ook de enige vrouw. Vind het persoonlijk beter om tussen mannen te werken dan tussen vrouwen. Vrouwen hebben over het algemeen toch altijd zo een concurrentiestrijd he.
Bij de meesten wel bekend denk ik: maar ik werk 3 dagen in de wek bij de belastingdienst in leeuwarden. Heel leuk en afwisselend werk. Werk er nu 2 jaar en weet nu alles van de inkomstenbelasting en toeslagen, ik was dus een leek in belastingzaken maar nu kan ik alles zelf doen en geef nu ook mensen advies en help ze bij de aangiftes e.d. steeds meer mensen vragen mijn hulp
ik werk nog niet, wil er wel mee beginnen want dat thuis zitten verveelt me soms stierlijk, maar moet heel wat uren werken mocht ik boven de bijstand komen, nu kan ik wel een gedeelte bijgevuld krigen denk ik, maar dan ga ik er alleen maar op achteruit omdat er dan ook nog kinderopvang moet worden betaald voor 2 kids dus tja moeilijk
Ikke84: ik zit in hetzelfde schuitje, wil ook graag werken, maar wil eerst uitzoeken hoe t zit met opvangtoeslagen en hoeveel ik erop achteruit ga. Daarnaast zijn we nog druk bezig om uit te zoeken hoe en wat met t co-ouderschap Want dan moet ik de kinderbijslag delen en mis ik de alimentatie. Dus ff wat uitzoek werk.
ik werk 3 dagen per week als leidster in de kinderopvang en mag mijn zoon meenemen naar de opvang dus dat is makkelijk!!