Wat doen jullie vrijdag met 33 graden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Birgitte, 30 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

6 apr 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Recreatieoord Binnenmaas is ook een optie. Heerlijk zwembad met een groot kinderbad. Heerlijke grasvelden met bomen voor genoeg schaduw. En een speeltuin ernaast voor als de kleine het zwembad zat is ;)

2. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Denk binnen zitten met alle ramen open en de ventilator. Maak me wel zorgen over mijn Mopshondje, die heeft het zo slecht als het zo warm is.. Uitlaten kan ik ze al niet met die hitte. Voor mij een beetje over de top allemaal die temperaturen.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Niks, hele dag binnen blijven alles gesloten houden en de ventilator op volle toeren en dan hopen dat het heel snel zondag wordt met afkoeling.....

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zet het badje op in de tuin, kinderen kunnen spetteren en wij in de schaduw zitten. Voordeel van een tuin op het noorden, altijd zon én schaduw ;)

5. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Alle deuren open, lekker het balkon op, bruin worden, genieten van de zon en het mooie weer..
    en voor Emma zet ik na haar slaapje een badje op balkon neer,(waar ik ook even m'n voeten in kan doen haha)
    We blijven gewoon thuis iig.

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hier ook werken helaas :( kleine zit dan op t kdv en denk dat ze daar wel lekker met water en modder gaan spelen\

7. Linana

Linana Niet meer actief

Geen idee.... Ik denk in de schaduw zitten en een badje voor de kleine neerzetten.
    Verder: proberen niet neer te gaan met zulke temperaturen

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij zetten het zwembadje op thuis in de schaduw. Lekker fris water erin, dan koelen de kinderen wat af en wij gaan pootje baden en soms er ook helemaal in.

9. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    In de ochtend naar de speeltuin zodat mijn oudste toch even buiten heeft kunnen spelen en de rest van de dag binnen zitten met op de zonkant de rolluiken dicht. De buitendeur blijft ook dicht. Zo hield ik het vorige week op 24,5 graad.
    Nog warm maar te doen. Misschien kan de oudste wel in het badje. Maar vorige week was ik alleen met haar en de baby en toen zijn we binnen gebleven omdat het voor de jongste echt te warm was om buiten te zijn. Vrijdag is mijn vriend ook vrij dus kunnen we het een beetje verdelen.

10. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Wij blijven thuis, badje in de tuin, verder alle ramen en deuren dicht zodat het binnen koel blijft, werkt gelukkig goed! 's Ochtends vroeg en 's a onds laat alles tegen elkaar open om goed door te luchten.
    En 's middags mag ik naar de tandarts fietsen, oh wat een pret :D

11. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Wij moeten eerst naar het cb, meneer krijgt de bmr prik. En verder doen we niks. Beetje in de schaduw zitten, zwembadje opzetten en heeeel rustig aan doen. We hebben zo'n mobiele airco gekocht en die gaat afwisselend op onze kamer en op de kamer van ons zoontje.

12. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    vooral niet teveel :p

13. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier heb ik vrijdag de groeiecho in het benauwde hok bij de verloskundige.... Heb er wel zin in om de kleine weer te zien, maar daar binnen zijn is echt een drama met die warmte!

Verder maar zoveel mogelijk binnen blijven geloof ik....

14. Humava

Humava Niet meer actief

Ik ga zo weinig mogelijk doen. Ik woon wel redelijk dicht bij de kust dus hier zal het denk ik zo'n 28 graden worden. Maar ik vul ons zwembadje en ga lekker onder de parasol met Tara in het zwembad zitten.

15. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Bah, we moeten de katten naar het pension brengen voor onze vakantie, enkel tripje ruim 1,5 uur. Gaan al vroeg weg, maar jakkes...hou niet van de warmte. Gek genoeg lijkt onze man, op zweten in de cosi na, niet zo'n last te hebben.

16. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Ik weet niet goed wat ik moet doen.. me moeder en me zus willen gaan zwemmen.. maar mijn zus moet in de ochtend werken dus wil ze in de middag.. maar ja ik zit een beetje met me dochter.. het kikkerbadje staat natuurlijk helemaal in de zon.. en als me dochter daar in zit is niet goed.. wat denken jullie? Gaan jullie met dit weer in de middag naar het zwembad? ik vind het lastig:(

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Is er helemaal geen schaduw langs de kant ? Ze mag heus wel ff in de zon komen hoor. Gewoon goed smeren en hoedje op. En dan af en toe even baderen en verder in de schaduw laten spelen.

18. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik ga vrijdag naar recreatieoord binnenmaas!

19. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Een parasol meenemen die je erboven kunt zetten?

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij gaan naar een meertje hier in de buurt of naar een buitenzwembad. Evt. nog een badje in de tuin:)

Deel Deze Pagina