Hallo allemaal, Deze cyclus ben ik voor het eerst met Puregon begonnen. Vorige week donderdag (cd9) had ik mijn eerste follikelmeting: rechts een "oude follikel" en links 1 van 14mm en 2 kleinere..baarmoederslijmvlies was 7.4. Afgelopen maandag (cd13) had ik mijn 2e follikelmeting: links alleen 1 follikel van 15mm. Vandaag (cd15) mijn 3e follikelmeting gehad: links 1 follikel van 17mm en rechts een van 18mm, het baarmoederslijmvlies was te dun en ook verlies ik bloed. Na de follikelmeting moest ik bloed laten prikken, de waarde van de hormonen zijn goed en ik moet tot vrijdag Puregon blijven gebruiken. Vrijdag krijg ik de 4e follikelmeting de arts hoopt dat het bloeden stopt voor vrijdag...anders gaat deze poging waarschijnlijk niet door. Ik vraag me af of er dames zijn die ook zo vroeg in de cyclus al last hadden van bloedverlies icm gebruik van Puregon. Ook snap ik niet erg veel van de groei van de follikels (=toch gemiddeld 2mm per dag?). En hoe kan het dat het baarmoederslijmvlies dunner is geworden? Groetjes OnsBoontje
Hoi hoi Nou je kent mijn verhaal geloof ik wel! Mijn cyclus is ook helemaal van slag! Sterkte ermee! Liefs Val