Bezienswaardigheden etc Catalonië

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door LilithTempestas, 13 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

9 mrt 2015
    277
    0
    16
    Vrouw
    Hoihoi!

Over twee weken gaan mijn vriend en ik op vakantie naar Plaja d'Aro in Spanje, Catalonië.

Ik ben er nog nooit geweest, en vroeg mij af of jullie nog tips hebben? We hebben gewoon beschikking over een auto, dus afstand is geen probleem!

Alvast bedankt!

2. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Girona, dali museum in Figueras, cadaques, peratallada, pals, 1000 mooie baaitjes zoals tamariu, aiguablava, platja del castel... Wij zijn in juni weer geweest. Wat is het dat toch prachtig! O en veel toeristen eten bij con padre, de kippenboer bij Pals. Veel plezier!

3. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wij zijn 1,5 week terug van platja. er is een mooie kustweg van tossa de mar naar platja. tossa de mar is erg leuk. veel mooie baaitjes idd. Barcelona en girona. outlet shopping centrum la roca village. palamos is een leuk.

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    naast alle andere tips nog:
    in Rosas heb je aquabrava, een waterpretpark.
    Bij l'estartit heb je illes medes, waar je met een boot heen kunt en kunt snorkelen (overigens heb je overal wel boottochtjes, en dat is ook heel erg leuk, en je hebt prachtige stukken met steile kliffen die je normaal niet ziet)
    Voor allerlei aardewerk, la bisbal d emporda
    En zeker barcelona niet overslaan, sagrada familia, casa mila, parc guell, picasso museum, bari gotic (leuke wijk)

Have Fun!

5. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

9 mrt 2015
    277
    0
    16
    Vrouw
    We landen in Girona en vaan daarna direct Barcelona in! Daar hebben we zo'n reisboekje van.
    Mijn vriend heeft al zijn duikbrevetten, dus dat gaan we (hij) natuurlijk ook doen.

Bedankt voor de tips! Het word zeker een leuke vakantie :D

Deel Deze Pagina