Hee meiden, Ik heb een vraagje, Jesper heeft nu sinds gisteren koorts en of hij spuugt na elke voeding of hij heeft een hele waterige diarreeluier. Vorige keer zei de ha dat de diarree wel 3 weken kon duren en dat het niet abnormaal was bij de kleintjes. Maar nu heeft hij ook koorts en spuugt hij ook. Zal ik dan toch maar weer even bellen? Nou ja, de weekenddienst in dit geval dus. Hij drinkt nog wel, maar veel minder dan normaal en ik weet dus niet zeker hoeveel hij binnenhoudt, omdat een gedeelte in elk geval er direct weer uitkomt. Hij jammert echt de hele tijd en af en toe dommelt hij even in. Er kan geen lachje meer af, terwijl hij altijd vrolijk is. Ben zo bang dat hij uitdroogt..Hij had vanochtend nog wel een plasluier.
0Hoi Suus (mede-september mama ), ik zou zeker wel even de dokter bellen. Niels had een paar weekjes geleden last van diarree en spugen en toen heb ik ook de dokter gebeld en dat terwijl hij nog wel vrolijk was en nergens last van leek te hebben. Ik heb toen het advies gekregen ORS te geven en het verder even aan te kijken en inderdaad goed op de plasluiers en allertheid te letten. Gewoon even bellen; Better safe than sorry!
ik zou gewoon bellen hoor. Ook omdat hij indommelt dat moet je goed in de gaten houden. Je moet altijd maar denken: beter 10x te vaak gebeld dan 1x te weinig. En als je het niet vertrouwd gewoon altijd bellen.
tja idd, ik zou ook bellen, of beter gezegd toen keira dat had ben ik ook naar de dokter geweest(hier kun je niet bellen) zij had een buikvirus, met 2 dagen aan infuus en een antibiotica kuur was het over, had ik eerder naar de dokter gegaan had ze niet naar het ziekenhuis gehoeven, en had de uitdroging voorkomen kunnen worden.
hoi hoi ik zou gewoon ff bellen beter te te vaak dan te weinig en je kan ook ors geven ja dat heb ik ook altijd in huis en ook gegeven toen ze veel spuugde en aan de diaree was groetjes yvonne en iris
hoi, even een update vanuit hetziekenhuis. toch msar gebeld en hij krihgt nu ors via sonde binnekort laat ikmeer wften
Agossie... hij ligt dus in het ziekenhuis?! Wat sneu voor hem. Hopelijk gaat het snel beter nu hij ors krijgt... Goed dat je toch hebt gebeld! Sterkte en beterschap voor Jesper en voor jou ook natuurlijk, is niet fijn je kindje zo in het ziekenhuis te zien. Knuffel!
Als ik het goed heb, is Jesper inmiddels weer thuisgekomen. Liefs, Miranda (ook van september 2007 mama's) p.s. hoi Manuel, hoe is het? Zullen we binnenkort ff bijbabbelen op MSN? Kus, Mier
Hey meis... fijn dat Jesper weer thuis is, hopelijk gaat het snel beter met hem. Als ik op msn ben kun je me gewoon aanspreken hoor, ik sta vaak op bezet omdat ik natuurlijk regelmatig met de kleine meid bezig ben dus als ik niet reageer weet je waarom
Hee, zijn idd vanmiddag thuis gekomen, de koorts is al weg en hij heeft tot nu toe niet meer gespuugd. Hij heeft alleen nog erge diaree, maar daarvoor hoefden we niet langer te blijven gelukkig. Hij drinkt ook weer al zijn flesjes leeg namelijk en is weer vrolijk.
Jaa! Ben er ook zo blij mee, wat deed het me pijn om hem te zien liggen met zo'n slangetje in zijn neus..
Ons meisje heeft ook een nachtje in het ziekenhuis gelegen ter observatie. Gelukkig was er geen sondevoeding nodig. Het zal toch nog even duren voordat ze weer de oude zijn. Uiteindelijk via de huisarts doorverwezen. Kinderarts vond haar nog redelijk goed en vroeg of ik het thuis nog even wilde proberen. Nou nee, dat hadden we anderhalve week al gedaan. Maar ze is weer wat vrolijker, slaapt veel en drinkt ook beter nu.