ik zit een beetje in dubio... Kyana haar winterjas past nog... hij is niet heel groot meer dus ze kan er geen maanden meer mee doen.. Maar tot wanneer draagt een kind een winterjas {kyana is bijna 1}? Nu nog een andere kopen, in de uitverkoop? Of komen er dadelijk " tussen" jassen?
ik ga geen nieuwe meer kopen, de mouwtjes worden wat kort hier maar vind het zonde om nu nog een nieuwe aan te schaffen.... Zie nu al nieuwe voorjaars/zomerjasjes in de winkels hangen dus daar ga ik dan straks voor als de winterjas echt te klein is
Ik zou ook idd geen nieuwe meer kopen hoor! Ik weet niet of je het weer van vorig jaar nog kan herinneren? Maar ik weet toen Joris geboren was het daarna een dikke maand echt heerlijk weer was en de winterjas echt overbodig was! Kan me nog herinneren dat we met pasen in de tuin hebben gezeten! Stel dat weer komt weer, dan gebruik je het jasje bijna niet meer dit jaar!
Ik zou ook geen winter jas meer kopen.. Zou als hij echt te klein word gewoon opzoek gaan naar een leuk zomerjasje .. eventueel een leuke boddy warmer erbij en dan doe je die eroverheen mocht het nog wat frisjes zijn
mmm jah idd... mmm dnek denk hahaha we hebben nogal een hobby waar een wat dikker jasje nodig is.. mar heb van vrienden van ons hele oude kleren gekregen van een kidnej van hun en daar kan ik ook wel een jasje van pakken voor als we weg gaan bij de jeep... tja idd geld weggooien denk ik dan toch...