staartjes baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dora en Boots, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hallo allemaal!
    Mijn dochter van 10 weken heeft een aardige bos met haar! Staat zo prachtig! :D Maar wil er op den duur wel iets meer mee doen (staat nu altijd alle kanten op :confused: ).Ik neem aan dat ze nu nog geen staartjes in mag, maar vanaf wanneer zou dit mogen en miss nog meer tips voor haar haar?

Groetjes

2. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Waarom zou ze geen staartjes in mogen? Als ze gewoon lossig zitten en zij heeft zoveel haar lijkt het mij toch gewoon kunnen?

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik zie zelf ook geen probleem. Sasha was ook zoiets toen ze een staartje in kreeg. Heb nu eigenlijk amper iets in haar haar. Ze wilt het niet. :(

4. Dora en Boots

Dacht dat het niet kon i.v.m de fontanel ofzo, of is dat erg dom bedacht.. :oops: :)

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Mijn dochter heeft ook veel haar en zou best een staartje in kunnen. Maar ik doe dit bewust niet, vind het inderdaad niet prettig ivm het fontanelletje.
    Ik gebruik haarbandjes en heb op de markt een soort van klittenband elastiekjes gevonden, staat ook erg leuk.

6. hissaster

hissaster Lid

19 jan 2009
    42
    0
    0
    mijn dochter is ook geboren met een flinke bos haar! echt prachtig, maar het stond al snel alle kanten op. Ze heeft al vanaf dat ze een paar weken oud is staartjes en speldjes in! Soms doe ik haar inderdaad ook een haarbandje om, voor de afwisseling. Ik denk niet dat het een hele domme gedachte is hoor, dat je bang bent voor het fontanelletje, maar ik denk zelf dat het geen kwaad kan. denk dat een haarbandje dan meer kwaad zou kunnen, want als die te strak zit en een beetje gaat schuiven zou die dus technisch gezien op de fontanel kunnen gaan drukken.

denk ook dat je er beter vroeg mee kan beginnen, zodat je dochter eraan went. als je er pas op latere leeftijd mee begint, heb je kans dat ze het maar raar en vervelend vindt en alles er weer uit haalt!

Dus ik zou zeggen: lekker staartjes in doen bij je meisje! Het staat zoooo schattig :D

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Mijn meisje heeft ook veel haar. en ben begonen met speltjes en toen ook al snel staartjes kijk maar.

8. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    ow wat schattig zo'n staartje! Ik heb een zoon dus kan ik niet zoiets schattigs doen!

9. Dora en Boots

Heb vandaag een prachtig staartje gemaakt! ZOOOOOOOO lief!

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Foto foto foto ;)

11. Foxter

Foxter Niet meer actief

Gewoon niet te strak doen, dan kan het best lijkt mij :)

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Mijn dochter is 7 maanden en heeft nog steeds geen haar :(

13. mamavandyon

mamavandyon Actief lid

18 mei 2007
    133
    0
    0
    Hai,

Mijn dochter had bij haar geboorte ook een bos met haar. Ik deed er toen altijd van die kleine gekleurde clipjes in. Nu doe ik haar haar in een leuke staart.

Shila

14. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Heb je die haarbandjes ook van de markt? Ik heb nl een dochter die het leuk vindt om elk speldje en staartje wat ik bij haar in doe, er onmiddellijk binnen 1 seconde weer uit te trekken. Zooooo frustrerend want ik wil het graag lang laten groeien dus hangt het nu vaak voor haar ogen. Met gel doe ik het wel een beetje opzij soms maar zo'n haarbandje klinkt ook wel ideaal!

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Die kinderhaarbandjes heb je ook bij de C&A

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    als het je puur gaat om de fontanel, die kan met een maand of 10 wel dicht zijn volgens mij. Bij mijn dochter zat ie pas met 13 maanden dicht, maar met 9 maand werd het wel veel stugger. In het begin is dat ook wel heel zacht he...
    Mijn dochter heeft pas sinds kort een knipje in, ik laat haar haar steeds knippen omdat het zo superdun nog is. Dat vind ik niet echt mooi als het langer is. Maar dat knipje wil ze ook steeds uitdoen, dus wat dat betreft zou ik er ook vroeg mee beginnen, nu kan het soms zo'n strijd zijn...

Deel Deze Pagina