niet normaal??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Birdie, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Mijn schoonfamilie zegt dat ik geen normaal kind heb.

Als ik tegen'r zeg: je moet even in de box want mama moet even naar boven, gaat ze nl. met haar beren voor de box staan wachten.

Als papa aan 'r vraagt 's avonds rond bedtijd: ben je moe, pakt ze haar beer en gaat ze voor de deur staan wachten om naar boven te gaan.

Als we haar jasje of schoenen aan moeten doen, komt ze eraan gelopen en eerder nog toen we liggend haar jasje aan deden ging ze alvast op de grond liggen.

Is dit werkelijk zo abnormaal? Ik vind het wel handig :D (zeggen hun ook hoor)

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha, ik dénk dat jouw peutertje gewoon nog lekker niet dwars is. Mooi van genieten idd, want t kan zo omslaan na 2 jaar en ik spreek uit ervaring ;)

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Wat is hier vreemd aan dan? Ik snap het niet. Het lijkt me dat ze gewoon normaal reageert op een routinehandeling.

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Goh, lijkt me heerlijk! Als Julie even in de box moet, breekt ze de tent af :$!

Zo te lezen heeft je dochter heel goed de routine van dingen door. Is alleen maar fijn toch, voor haar en voor jullie!

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik vind het niet abnormaal. Eerder een lief kindje dat goed luisterd. Geniet ervan zou ik zeggen.

6. fam

fam Actief lid

1 jul 2008
    219
    0
    0
    Gelderland
    Lekker van genieten. Misschien zijn ze jaloers dat je dochter zo goed luistert? Mijn zoon deed dit ook zo en nog steeds. Heerlijk vind ik dat.

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Hier ook zo eentje hoor! Heerlijk toch? Heb dan wel geen box meer, maar ze wacht netjes beneden aan de trap als ik even snel naar boven moet. Soms gaat ze zelfs op de eerste trede zitten, hahahaha. Moet eerlijk zeggen dat ze soms ook alleen naar boven gaat hoor ;)

8. m1980

m1980 Bekend lid

6 apr 2008
    549
    0
    0
    In Een Huis......
    Geweldig toch zo n kind niks mis mee hoor;),wat dacht je van jaloerse schoonfamilie,niet normaal hoor:p..

9. tulip

tulip Niet meer actief

idd, gewoon een kindje wat nog niet in de peuterpuberteit zit.;) En lekker toch. Met slapen is het hier nog gekker, ze vraagt zelf tussen 11.30 en 12.00 en tussen 19.00 en 19.30 of ze naar bed mag???:D

10. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Klinkt als mijn dochter een maand geleden :D Heerlijk was het, we hadden geen box meer staan, maar ze ging ook gewoon naar de trap als we zeiden dat het bedtijd was of bleef lekker staan als we het vroegen.
    Maar nu is ze 21 maanden en is alles wat we vragen nee, of eigenlijk NEEEEEEHEEEEEEEE ;) Geniet ervan, dacht ook dat het mijn dochter wel over zou slaan, zo lief dat ze was, helaas pindakaas :D

11. Wilma1978

Wilma1978 Actief lid

27 dec 2009
    249
    0
    0
    Lekker toch?

Mijn oudste is nog steeds zo hoor (als hij er zelf zin in heeft) als hij moe is, dan vraagt hij zelf of hij naar bed toe mag. De meeste mensen in mijn omgeving vinden het wel bijzonder, maar zo is hij gewoon. Verder is hij overdag geen lief kindje hoor, het is een druktemaker eersteklas, maar als hij moe is, dan wilt hij gewoon naar bed.

Groetjes

12. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    nee dit is zeker niet normaal.
    Ze hoort te stampvoeten of op de grond te rollen.
    Als een kind doet wat je vraagt is het tijd voor een psycholoog,ha,ha!!!!

Ik zou zeggen geniet ervan!!!!

13. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik vind dat niet abnormaal hoor, je bent gezegend met een lief luisterend kindje :p bij mijn oudste ging dat eerder ook zo nu soms nog wel eens maar het meeste van de tijd maakt ze er een spel van dus kan ik erachter aan met de jas en haar schoentjes :p mijn jongste gilt moord en brand bij de jas en schoenen aantrekken... in de box hebben ze zich altijd wel vermaakt dus dat was nooit een probleem... ik ging weleens een bergje was wegstrijken boven en dan speelde ze gewoon in de box...

ik zou me wat dat betreft niet zoveel aantrekken van wat anderen zeggen hoor! denk eerder dat het afgunst is...

14. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Oh, hier gaat het als volgt:
    Ik: 'Lieverd, ben je moe?'
    Dochter: 'ja!' en dan loopt ze naar de trap en gaat naar boven staan wijzen.
    Ik: 'Je moet even in de box, mama gaat even naar de wc.'
    Dochter: 'box!' en dan loopt ze er naartoe.
    Dus wat jij beschrijft komt mij heel normaal voor ;)

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Helemaal normaal hihi.

Zelfs dochterlief van 8 maaden begrijpt al een hoop hihi.

S avond zeg ik gaan we douche en dan gaat ze toch lachen. Kleden we haar uit en ziet ze haar bad dan sprint ze er zo wat in als het niet snel genoeg gaat. Kortom normaal.

Geniet er maar van. ;)

16. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Hee, bedankt voor alle reacties!
    Abnormaal is ze dus niet! Hele opluchting!:p
    Klonk inderdaad wel wat afgunst in door.
    Genieten doen we zeker.
    Ik hoop toch stiekem dat ze die fase die jullie beschrijven overslaat :D

17. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Hahaha, het is ook nooit goed:
    Als ze goed luisteren is het niet goed, als ze niet goed luisteren is het niet goed.\
    Als ze driftig zijn is het niet goed enz. enz.
    Misschien hebben ze ook nog wel een mooi etiketje voor jou dochter:D8)
    Nee hoor, ik zou zeggen geniet ervan!!!!!ze zijn gewoon jaloers!

18. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    tot een jaar of 2 2,5 deed mijn zoon dat ook, maar we krijgen het nu dubbel en dwars terug met peuterpuber-capriolen.... Dus geniet nog maar lekker voordat de driftbuien komen ;)

19. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    klinkt mij heel normaal in de oren (want hier gaat het ongeveer net zo).
    Ik vind het juist heel goed, blijkt dus maar dat ze je heel goed begrijpen! Heerlijk toch als ze nog zo lekker meewerken!

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Wacht maar tot ze 2/2,5 is!:D

voor nu geniet er maar lekker van!!;)

Deel Deze Pagina