De zaadjes met cafeine zijn waarschijnlijk toch zo de weg kwijt dat de goede zaadjes vast gaan winnen! @sannie, dat wist ik niet dat onze hormoonhuishouding elke 7 jaar wisselt. Betekent dat je dan ook 7 goede jaren en 7 slechte jaren kan hebben
Interessante topic Ik slik braaf dagelijks foliumzuur en probeer zo gezond mogelijk te eten en te bewegen. Alleen drink ik wel dagelijks nog 2 kopjes koffie met extra melk is dit erg? ik lees dat velen van jullie geen koffie drinken
- ik rook niet - ik drink geen alcohol - ik eet geen vlees - ik sport iedere dag een uur - ik heb iets teveel stress - ik drink geen cafeine of cola of andere prikdranken - ik slik de Etos zwanger worden pillen 2x per dag Al met al erg gezond zou je zeggen maar waarom ben ik dan nu na een jaar nog niet zwanger
@Trees: gelukkig hebben we geen goede en slechte jaren, alleen je hormoonhuishouding wisseld En dan de vraag waarom je nog niet zwanger bent : Ehm vergt dus toch meer dan gezond leven, laten we zeggen een lucky shot Nu maar hopen dat het gezonde leven helpt om zo snel mogelijk een lucky shot te hebben.
gelukkig was al bang voor zeven jaren van opvliegende hormonen ofzo Ik ben nu tevreden met mijn hormonen en wil ze graag zo houden!
Lastig is dat hé. We doen ons best om zo gezond mogelijk te leven, maar jammer genoeg kunnen we niet alles beinvloeden. Hoe graag we dat soms ook zouden willen. In ieder geval zou ik dat graag wel eens willen Het enige wat we kunnen doen is de omstandigheden zo gunstig mogelijk proberen te houden en dan maar wachten, hopen, bidden tot de lucky shot en het kindje dat negen maanden blijft zitten.
hoi hoi, ik slik hier alleen foliumzuur en verder houdt ik nergens rekening mee. wel eet ik wat gezonder, maar ik drink gewoon nog alcohol en neem nog wel eens een glaasje wijn. als we zwanger zijn dan let ik wel veel meer op. dus meer fruit, groente, geen alcohol, geen rood vlees ed. kan me wel voorstellen dat als je al lang bezig bent dat je wel veel meer op bepaalde dingen gaat letten! joyce