wat doen met baby als je je oudste naar school brengt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door TriCo77, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baard

baard Actief lid

9 jul 2006
    196
    0
    0
    verzorgende
    hallo allemaal

ik vind dat sommige wel erg moeilijk doen hoor!
    ik zou never nooit op mijn gemakje weg gaan wanneer mijn meisje ligt te slapen.
    maar net zoals zij zegt, het is zo dicht bij dat ze haar kindje nog op de babyfoon kanhoren, wat is dat het probleem vraag ik me af?
    wanneer er iets is, bv zeg maar eens er breekt brand uit, nou dan hoor je dat echt wel op de babyfoon, zeker met een brandmelder, nou ik weet zeker dat zij op 1 min terug thuis staat.
    wanneer je in de tuin bent heb je dat toch ook, of je staat onder de douche enz er zijn zoveel siruaties te bedenken.
    snachts slaap je toch ook, wie zegt dat jij binnen 2 seconden wakker bent.
    laatst was ik even bij de buurvrouw in de tuin, gewoon de babyfoon mee, en zo gauw er iet sis ga je kijken, dat maakt toch niet uit.
    uitgesloten van die mensen die een half uur weg zijn, of boodsschappen gaan doen dat vind ik ech tniet kunnen!
    het moet wel reeel zijn.
    gr deb

2. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi hoi

Ik probeer zo vaak mogelijk de tijden aan te passen en heb het voordeel dat mark aan huis werkt maar als hij er niet is en lisette slaapt dan laat ik haar slapen en ga snel op en neer.

3. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    precies zo is het.
    en idd met dat douchen ook, als ik mijn oudste naar school breng, hoor ik Colin door de babyfoon als ie een kik geeft.
    als ik sta te douchen hoor ik minder......

Deel Deze Pagina