geluid inderdaad frustratie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ann77, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochter kreunt hard en veel. het lijkt op frustratie maar soms ook moeheid. het is vrij hard en erg onaangenaam :). wie herkent dit? en is het inderdaad frustratie?

2. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Als je echt een hele hoge krijstoon bedoeld, dat deed onze dochter ook :) ze deed het soms van frustratie, maar ook van opgewondenheid of gewoon om je aandacht te trekken. Het was precies haar manier van communiceren. Natuurlijk niet echt aangenaam.. We kregen er zelfs een opmerking over in het kdv en we hebben er samen aan gewerkt :) Negeren had geen nut bij haar, want dan bleef ze het gewoon doen. Maar na een tijdje werkte "Neen" gevolgd door "niet roepen" of "zachtjes", maar zij was toen wel al enkele maanden ouder. Veel succes nog!

3. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Hier ook zo'n gillende keukenmeid, haha! Ik kan er nog niet goed achterkomen wat ze er nou precies mee bedoelt, volgens mij kan het namelijk heel veel betekenen in haar geval: iets lukt niet, dus krijsen. Ze wil mijn aandacht, dus krijsen. Ik hoop maar dat ze gauw dingen onder de knie krijgt en gaat praten, haha!

4. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    het is juist een vrij laag/grommend geluid. niet direct om aandacht vragen want dat helpt meestal niet echt. op termijn zal ik wel er iets van zeggen maar nu nog te klein denk ik :).

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    herkenbaar; hier ook meisje van bijna half jaar die heel erg kan kreunen als ze aan het spelen is, soms zooooooo irritant:D

6. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Grommen is hier vermoeidheid, soms tevredenheid. Frustratie is het niet, dan maakt ze andere geluiden. :D

Deel Deze Pagina