Ik ga naar de vrijmarkt bij mijn ouders... die is veel groter en we gaan ook vroeg (rond 7 uur) T. gaat op mijn rug in de draagdoek of Ergo carrier dan is hij de komende uurtjes wel rustig. Om 12u gaan we naar mijn ouders huis, lunchen en dan leg ik hem daar in bedje...
Ik ga vanavond als de oudste slaapt, jonkie in de draagdoek. Morgen gaat de oudste gewoon lopen (op papa's nek als hij moe wordt) en jonkie weer in de draagdoek.
Ik blijf lekker thuis. Mijn vriend is werken en ik zie het niet zitten om met een kinderwagen door de stad van Arnhem te stuinen. Vind het niet zo erg hoor. Ga zaterdag gezellig naar het spoorwegmuseum ! (lekker mutserig he)
wij hebben hier ook wel een soort vrijmarkt maar hier is het meer dat je allerlei dingen kunt doen voor de kleintjes enzz zoals een klein stoomtreintje in depolder waar ik met haar heen ga en de kermis is er, dus gewoon overal en nergens gaan kijken ook zijn er optredens hier we hebben een programma boekje en dan kunnen we zo kijken wat waar is en overal een beetje rond kijken ik ga ook zeker de brug niet over