Lingebos zit blauwalg Heb alle opties opgelezen aan man en gezegd dat hij nu maar eens wat uit moet zoeken. Ben benieuwd'
Wel even bellen naar Monkeytown als je hier heen wilt gaan. Spijkenisse vestiging is dicht bij warm weer maar weet niet hoe het bij andere vestigingen is. Beetje jammer als je voor de deur staat en hij is gesloten
met dit weer ga ik niet naar een binnenspeeltuin. in Gorinchem zit gewoon een hele leuke kinderboerderij, achter het ziekenhuis. ga een keer naar Woudrichem. leuk oud vestingstadje. loop wat rond, en koop een ijsje of pannekoek op de pannekoekkenboot.
Rondje fietsen, op bezoek bij andere kinderen, keertje naar een indoor speeltuin (hier kost dat 4, niet doen in vakanties of warme dagen) Naar een strandje / recreatieplas / iets met veel zand
Kijk eens bij de bibliotheek, vaak voorleesmiddagen voor de kleintjes. Fietsen, wandelen, kinderboerderij. Speeltuin, schommel is het leukst, en de glijbaan.
Net even gekeken bij monkey town. Wat leuk zeg! Is ook nog eens bij ons in de buurt. Denk alleen dat dit wat meer geschikt is voor ouder kinderen. Vior die kleintjes zou ik het houden bij: Zwemmen Kinderboerderij/dierentuin Fietsen Wandelen
Monkeytown heeft toch ballebak,springkussens,grote matten ? Kan je makkelijk heen hoor zodra je kind kan kruipen en zitten. Maar met warm weer niet nee
Bij ons een topper: wandelen of fietsen en dan ergens onderweg een ijsje of pannenkoekje o.i.d. gaan eten (of zelf iets lekker meenemen voor onderweg). Zwembad is mijn dochter ook niet uit weg te krijgen, altijd goed! Kinderen van die leeftijd zijn al gauw blij, hoeft helemaal niet zo ingewikkeld te zijn! Ik denk dat je man het grotere 'probleem' is als ik het zo lees.
Kurenpolder in Hank is erg leuk! Monkeytown is ook wel leuk maar als ze 13 maanden is zal ze daar misschien een uurtje rond hobbelen en dan hebben ze het wel gezien. Wandelen aan de buitenwaterpoort. Lingebos of bestaat dat niet meer? Verder fietsen Wat wij vaak doen is naar het park met een kleed, speelgoed en drinken en eten en daar lekker spelen. Die kleintjes vinden alles leuk wat nieuw is.