Wat doen met een schuur?

Discussie in 'De lounge' gestart door iMoeder, 14 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    In onze schuur:
    Oud papier
    Plastic afval
    Fietsen
    Gereedschap
    Tuinmaterialen (schep, bezem enzo)
    Buitenspeelgoed
    Slee
    Caviadingen als stro en hooi enzo
    Vazen/potten
    Tuinstoelkussens

2. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Hoe hou je ruimte over in de schuur?

Die van mij is vol.
    Kast met paardenspullen.
    Kast met verf en gereedschap
    Tuinstel en de kussen, fiets, driewieler, buggy, oud papier, droger, glas en plastic winter/zomerbanden, krik, speelgoed en in de zomer 2 kliko’s.
    En ik kan werkelijk m’n kont niet keren in de schuur.

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Bij ons is de schuur momenteel 1 grote bende wegens verbouwing:p maar wij slaan bijna alles erin op.

Fietsen
    Buitenspeelgoed
    Tuin spullen (hark bezem etc)
    Oud papier
    Extra koelkast en de vriezer

4. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

:roflmao::roflmao: je weet niet wat je met een schuur moet? Nou die van ons is eerder te klein.
    Mijn man heeft veel gereedschap. En bewaard erg veel. Ook restanten van hout ed. Maar hij pakt daardoor bijna nooit mis in de schuur en hoeft niet voor ieder wissewasje naar de doe-het-zelfzaak.
    Verder staat er voor het hele gezin de fietsen erin. Plus nog wat fietsen waar de kinderen nog niet op passen. Wat tuingereedschap en grasmaaier. Een paar steppen.
    Wat buitenspeelgoed en gewoon heel veel rommel. Altijd een bende en erg vol:oops:
    Ruimte voor bijv de tuinmeubelen hebben we echt niet in de schuur die staan buiten onder een afdak.

5. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben blij dat meer mensen hun kont niet kunnen keren in de schuur:D
    Maar hier sowieso 4 fietsen erin, die zou ik niet onder een afdak willen gezien vocht enz.

Verder heb ik mijn kiddybus erin staan (neemt veel ruimte in) en verder 3 stellingkasten met potten, gereedschap, bakken met buitenspeelgoed, tuindecoratie. Aan het dak hangt de dakkoffer, er staan nog winterbanden, tuinslang, nog meer buitenspeelgoed, fietspomp en ga zo maar door.

6. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Hier ook een volle schuur. Tuin spullen, gereedschap, grasmaaier, fietsen enz...

Asbest zou je zelf kunnen verwijderen. Wel even de regels erop na lezen.

7. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.366
    113
    Je mag asbest gewoon zelf verwijderen, mijn man en buurman hadden bij ons oude huis de gevelplaten van asbest zelf eraf gehaald, ingepakt en naar de stort gebracht, kostte denk ik inclusief overall, mondkapjes en stortkosten 50 euro ofzo.
    Bij ons huis waar we nu wonen hebben we 1 schuur het asbestdak laten verwijderen, die was zo'n 10 x 25 meter, omdat je ook subsidie krijgt, waren we uiteindelijk maar 1000 euro kwijt netto. Dus voor dat stukje dak zal het wel meevallen (al betaal je natuurlijk ook minimale voorrij kosten enzo, dus misschien dat het alsnog tegen valt, dat weet ik niet)

Maar op zich kan asbest geen kwaad, als je de muur er uit kan halen zonder het dak te beschadigen, dan is er tot 2024 geen probleem, en dat duurt nog zó lang :D

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.176
    16.511
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier staan de fietsen in de schuur. 4 volwassen fietsen en 2 kleine fietsen.
    Er staat een slee, schaatsen, skeelers, bbq set, tuinstoelen, buitenspeelgoed, snowboard van mijn man, ski schoenen, tuingereedschap,
    Dakkoffer voor de auto hangt aan plafond, kortom hij staat overvol hihi
    Ook nog 2 stellingkasten die vol staan.
    Ik zou niet zonder schuur kunnen.

9. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Schuur teveel? Ik zou willen dat die van ons groter was! Breek m’n nek altijd! Wij hebben stellingen erin met bloempotten, tuingereedschap gereedschap tuinstoelen , slee, fietspomp, extra kinderstoel, buggy , badje en pomp 3 fietsen en 2 kleine fietsen hark etc sporttas van m’n man (anders stinkt m’n huis naar voetbalschoenen) bbq, gourmetset, stuk vloer nog etc.

En dan hebben we de kussens van m’n loungeset in de winter bui m’n ouders liggen anders zou ik hst hok niet eens kunnen openen. En staat er een kist buiten met buitenspeelgoed :roflmao:

10. beccie

beccie Niet meer actief

hier een klein schuurtje en die is ook altijd propvol,
    staat veel buitenspeelgoed, fietsen, grasmaaier en ander tuingereedschap.
    en een lading dozen met oud papier. ik vergeet dat altijd weg te brengen. kan hier maar 2 uurtjes per 2 weken. en dat vergeet ik dus altijd.

11. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Hebben wij dezelfde schuur? :roflmao:

Wij bouwen steeds weer extra schuren om de overloop van de schuur te huisvesten...

Roos123 vindt dit leuk.
  12. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Ja dat gaat hier helaas niet. Dan zouden we al snel bij de buren in de tuin verder moeten. En geloof me, ook dat gaan ze niet leuk vinden.

Deel Deze Pagina