Ik gebruik meestal silan. Maar heb nu robijn wasverzachter. Summer pink... Ooh die ruikt zoooo lekker. Ik kan de hele dag wel aan mn was ruiken Ik vind de sensation geuren niet zo van robijn
Ik vind die sensation van robijn ook vies, zo zuur of zo? Ik heb meeste van Lenor, maar heb ook een fles silan volgens mij
Robijn.. De zwitsal en de donkerblauwe, geen idee hoe die heet *Edit* Blijkbaar is dat er eentje van Sensation.. Passiebloem en Bergamot. Héérlijk! Zijn maar weinig wasverzachters die ik echt lekker vind ruiken. Mijn moeder heeft er eentje van Robijn die echt verschrikkelijk is en waar ik hoofdpijn van krijg. Hetzelfde geldt voor Lenor.. Stom dat dat voor iedereen zo verschillend is he?
Ik heb vrijwel altijd Lenor, die vind ik gewoon echt heerlijk! Als ik iets schoon uit de kast pak dan ruik ik de wasverzachter en dat vind ik gewoon erg lekker. Nu hadden we laatst een babypakket bij de Plus kunnen ophalen met het geboortekaartje en daar zat dus ook een fles wasverzachter in van het Plus-merk, Lavendel geur. Nou niks aan! Je ruikt er helemaal niets van dus dat vind ik dan echt niks.
Lenor. Dat is toch echt mijn favoriet. Ik moet wel toegeven dat het vrij sterk ruikt, maar ik heb daar geen problemen mee. Sterker nog, de was hangt hier altijd op zolder te drogen en het hele huis ruikt lekker als de was hangt . De geur blijft verder ook lekker lang in de kleding e.d. aanwezig. Ook als het al even in de kast heeft gelegen.
Is dat sinds de zwangerschap? Ik heb een aantal wasverzachtergeuren waar ik absoluut niet meer tegen kan na de laatste zwangerschap, zelfde met bepaalde was- en schoonmaakmiddelen trouwens. Ga er echt van over m'n nek! Terwijl ik ze voorheen gewoon lekker vond ruiken. Echt vreemd eigenlijk, en ook wel lastig. Ik ga er ook niet vanuit dat ik het ooit weer lekker ga vinden ruiken. Ik gebruik op het moment de blauwe robijn (morgenfris staat erop) of gewoon azijn. Met name bij de witte was en 60 graden-was of als het lekker buiten kan hangen, gebruik ik liever azijn in plaats van wasverzachter.
Hier niks of azijn.ik hou niet zo van al die geurtjes en mijn wasmiddel ruikt al sterk genoeg (gewoon die van de aldi)
Bij gekleurde kleding azijn. Ook bij zwart. De rest of lenor, robijn sensations en ik heb nu een olie wasverzachter van Silan. De gele is erg lekker!
De grote 2 liter flessen van Lidl (Doussy geloof ik). De gele en de groene heb ik, ze ruiken heel sterk bloemig en fris.
Die van de Lidl, ze hebben nu een limited edition die vergelijkbaar is met Lenor. En anders Lenor, maar alleen in de aanbieding