Ik moet een motivatiebrief schrijven en samen met cv versturen via email. Hoe versturen jullie deze brief? 1) als bijlage samen met het cv en een begeleidende tekst 2) de motivatie verwerken in het tekstgedeelte en alleen het cv als bijlage toevoegen? Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik zou een echte brief schrijven en als bijlage bijvoegen. En de gewone tekst van de email gebruiken voor een korte pitch van 1 a 2 zinnen en een verwijzing naar de bijlagen.
Dit dus. En in de bestandsnaam ook even je naam vermelden, bijv soll.pietjepuk of cv.pietjepuk. Kunnen ze hem makkelijk opslaan en terugvinden.
Altijd sollicitatiebrief en cv als bijlage bij je e-mail verzenden. Veel mooier en professioneler. In de e-mail gewoon kort verwijzen naar je brief en cv en in de onderwerpbalk iets van "Sollicitatie *naam functie* .
Brief apart als bijlage en cv ook (als pdf trouwens) Mail gebruiken als inleidend iets (hierbij treft u mijn motivatiebrief en cv aan blablabalbal)
Brief in de mail en de cv als bijlage, de bijlage de bestandsnaam geven zoals Olleke schrijft en .pdf. Je mail zo opmaken zodat het er ook echt als een brief uitziet. Zorg dat het 1 a4 blijft en als ze de printerknop gebruiken alles echt als een nette a4 brief er uit komt. Denk ook aan je afzender lillyhoudtvandansen@hotmail.com vind ik geen goede afzender.