Oké ik ben écht een leek! Ik ben namelijk nog nooit met mn kinderen op vakantie geweest en volgend jaar willen we dat toch eens een keertje gaan doen. We willen gaan vliegen dat is 1 we willen in juni gaan en het liefst all in en natuurlijk ergens aan het strand of dichtbij het strand. Wat raden jullie aan en waarom
hoe oud zijn je kinderen, hoe lang wil je eventueel zelf vliegen? Normaal gesproken zou ik je naar Griekenland verwijzen, maar daar zou ik momenteel nog niet durven boeken. Maar misschien zoek je ook totaal wat anders.
Ze zijn dan bijna 3 en bijna 5. Ik zoek vooral een leuke plek voor ons vieren ( dus zowel wij als de kinderen ) strand in de buurt zeker een leuk zwembad. En tja wbt het vliegen geen idee eigenlijk ( ik heb als kind 1c gevlogen maar weet echt neit meer hoe lang dat was )
Turkije, prachtig land, heel veel keus in hotels in alle prijsklassen en in juni is het echt de perfecte tijd om te gaan, overdag lekker warm maar niet snikheet zoals in de zomer en 's avonds koelt het nog redelijk af.
Mallorca, ideaal met kinderen het is iets meer dan 2 uur vliegen. Cala millor is erg leuk met aflopend strand
Cyprus is leuk! Toch griekse invloed, maar is een eigen land Wij zijn in de buurt van Pafos geweest, maar Protaras schijnt ook leuk te zijn.
Thailand! Het is een stukje verder vliegen maar ter plekke wel heel goedkoop. Veilig, verukkelijk eten, de meest waanzinnige stranden, cultuur, natuur, lieve mensen en veel te doen voor kinderen. Uiteraard heb je ook prachtige resorts van waaruit je leuke uitstapje kunt maken. 😎😎
met kleine kindjes zou ik al snel kiezen voor spanje bv tenerife niet zo lang vliegen en met een buggy prima te doen
Ja vind ik ook. Hangt eigenlijk allemaal van je budget en wensen af. Wil je een resort Hotel? Met all-round animatie en miniclub e.d.? Of eerder een leuk hotelletje maar ga je liever wat excursies doen of zo of een auto ter plekke huren? Wil je rust of eerder een bruisende badstad? Is een mooi strand belangrijk of focus je je liever op het hotel?. Ik heb in de reissector gewerkt, als je wat tips wil of vragen hebt over een bepaald land of hotel, PB me dan maar.
Tja budget das een goeie haha.. Ik denk tussen de 7/850 pp. Als het all in is. Anders wel een stuk lager. Wat mijn wensen zijn heel makkelijk ik wil 10 dagen max echt vakantie.. Dus niks doen met mn kont in de zon zitten. En wel de optie hebben om een stadje ofzo te bezoeken.
Als je een random reisbureau website opent. en dan je eisen invult! zoals: all in, zon, 10 dagen, max prijsklasse, vliegveld en datum van vertrek dan maakt de site een lijst met alle mogelijke resorts. als je dan plaatjes kijkt en denkt; dat lijkt me wat dan google je even de plaatsnaam. dan staat er wat er te doen is in de buurt, hoelang het vliegen is. en leuke tips en weetjes waar je kan gaan kijken! als je dan bijvoorbeeld 2 of 3 uitkiest wat jouw echt aanspreekt kan je daarna je man laten kiezen . als tip wil ik je meegeven: eindhoven en rotterdam zijn goedkoper aan te vliegen en rustigere vliegvelden. en als je een leuk resort heb gevonden. vul die in bij verschillende reisbureaus met de zelfde eisen. dan heb je kans dat je of gunstigere vliegtijden heb of dat het je een hele hoop geld scheelt succes!
Wij zijn met onze uk vorig jaar naar Turkije geweest. We hebben gekozen voor een hotel in de plaats Lara omdat die transfer vanaf het vliegveld ongeveer 20 minuten was ( daar absoluut geen last gehad van overvliegende vliegtuigen, je zag ze niet eens ) Op het strand hadden ze een afgezette zandbak gemaakt met speeltjes en onder een groot doek zodat de kinderen in de schaduw speelden ( ligstoelen pal er naast zodat je bij je kind kan zitten ) de miniclub was erg leuk, zelfs voor ukkies van 1 die in de speelruimte konden spelen, en de minidisco was in de discotheek van het hotel, zo onwijs leuk. Er was ook een special kids buffet in het kinderrestaurant. Oja en er was een mini kermis op het resort met een draaimolen, botsauto's, een schip en nog een paar dingen ( wel gemaakt voor kinderen uiteraard, dus geen eng schip dat bijna over de kop gaat ) en er was een leuke speeltuin op het resort dat bij de mini club hoorde