knutselideetjes voor geboren baby

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Naantje20, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Hai hai,

Wij kunnen er ieder moment een neefje of nichtje bijkrijgen. En daarvoor wil ik mijn meisje iets laten maken, maar ben een beetje inspiratieloos;), dus alle tips zijn welkom!
    Een slinger hebben we al voor ze gemaakt voor de zwangerschap dus dat valt af!

Dus wie oh wie brengt mij op een idee:D

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hm hier hebben ze op kdv laatst de "boehoe baby rammelaar" gemaakt :)

gewoon van een versierde wc-rol met daarin wat macaroni..

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    grote beschuit met muisjes boek.

Ronde grote bruine vellen dikker papier.
    Wit en roze/blauwe kleinere rondjes en dat zijn de musjes. Daarop een tekening maken. Zal kijken of ik morgen een foto kan plaatsen.

Of een rond velletje bruin papier en propjes maken van crepe papier en die erop plakken in wit roze/blauw.

4. sunrise

sunrise Actief lid

19 feb 2009
    109
    0
    16
    Een simpel wit rompertje of shirtje laten kleuren met textielstiften. Als je erbij blijft en wat helpt, gaat dat prima. Heeft mijn zoontje ook gemaakt toen zijn nichtje werd geboren, hij was toen nog net geen anderhalf.

5. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Heb ik ook gedaan voor een leidster van het kdv. Alleen heb ik een plaatje van een beschuitje opgezocht, deze uitvergroot en daarop propjes wit en roze/blauw crêpepapier opgeplakt.

6. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Bedankt voor de tips! hier kan ik wel wat mee! Vooral dat beschuitboek is erg leuk!

Deel Deze Pagina